800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان :

حاج قاسم الگوی جوانمردی و اخلاص بود/حضرت فاطمه (س) الگوی تمام مادران جهان است

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: حاج قاسم دوستدار اهل بیت و الگوی اخلاص، شجاعت و جوانمردی بود.
حاج قاسم الگوی جوانمردی و اخلاص بود/حضرت فاطمه (س) الگوی تمام مادران جهان است
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان بیان کرد: یکی از شناخته ترین و معروف ترین عوامل گمراهی انسان ها شیطان است که تمامی تلاش خود را در جهت شکستن نفس و منحرف کردن آدمیزاد به کار می‌گیرد.

وی افزود: شیطان از ابتدای خلقت انسان در جهت گمراهی و انحراف او قسم یاد کرده که انسان را از مسیر اللهی دور کند و به انحراف بکشاند.

امام جمعه سراوان ادامه داد: بندگی و اطاعت از خداوند متعال با انجام فرایض الهی سبب می‌شود که انسان در برابر شیطان مقاومت کند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به اینکه نماز یکی از قوی ترین و کارآمد ترین ابزارها برای مقابله با شیطان است ادامه داد: سعی کنیم نمازمان تنها برای رضای خداوند باشد نه برای جلب توجه و رضایت خلق خدا.

وی ادامه داد: بیگانگان و دشمنان انقلاب اسلامی سعی دارند تا در فضای مجازی کشور را گونه ای جلوه دهند که جو متشنج بشود ولی مردم ایران آگاه و بصیر هستند و فریب آنها را نخواهند خورد.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه دوشنبه ۱۳ دیماه سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست دشمنان رژیم اسلام است گفت: حاج قاسم دوستدار اهل بیت و الگوی اخلاص، شجاعت و جوانمردی بود.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: شهادت این سردار بزرگ را هرگز از یاد نخواهیم برد و منتقم خون او هستیم.

وی اذعان کرد: پنجشنبه شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا (س) می باشد، حضرت فاطمه(س) الگوی عفاف و پاک دامنی برای تمامی مادران سرزمینمان است.

انتهای پیام/
جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 24430
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *