800
۰

فرهاد به فکر ادامه رکورد شکنی/ پدیده و محرم به دنبال طلسم شکنی در مشهد

هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری ۸ دیدار فردا آغاز می‌شود.
فرهاد به فکر ادامه رکورد شکنی/ پدیده و محرم به دنبال طلسم شکنی در مشهد
به گزارش شستون؛ هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر عصر فردا با برگزاری ۸ دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که در مهمترین بازی‌ها تیم‌های آلومینیوم و استقلال در اراک و پرسپولیس و تراکتور در تهران به مصاف هم خواهند رفت.
دوشنبه ۱۳ دی
مس رفسنجان – صنعت نفت آبادان ساعت ۱۴
رفسنجانی‌ها که در رقابت‌های این فصل لیگ برتر عملکرد خوی را از خود ثبت کرده اند بعد از تساوی خارج از خانه به دنبال برتری مقابل تیم منصوریان و آن هم در زمین خود هستند.
مسی‌ها که با ۱۹ امتیاز جایگاه پنجم جدول لیگ را برای خود کرده اند در بازی‌های خانگی خود نتایج خوبی را کسب کرده اند و امیدوارند بتوانند با پیروزی مقابل صنعت نفت به روند خوب خود ادامه دهند.
شاگدان علیرضا منصوریان در تیم نفت آبادان نیز پس از پیروزی دلچسب مقابل آلومینیوم اراک و بهتر کردن شرایط خود در جدول لیگ حالا به دنبال کسب دومین پیروزی متوالی خود در لیگ بیست و یکم هستند. آبادانی‌ها با ۱۴ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.
مس رفسنجان و نفت آبادان
پدیده مشهد – سپاهان اصفهان ساعت ۱۴:۳۰

این مسابقه برای تیم فوتبال سپاهان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شاگردان نوید کیا که از مدعیان همیشگی لیگ برتر بودند و حتی در مقطعی صدرنشینی لیگ امسال را هم تجربه کردند با ۳ شکست پیاپی مقابل استقلال، پیکان و پرسپولیس اکنون با ۲۲ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی حضور دارند.
با این شرایط پیروزی اصفهانی‌ها مقابل تیم قعر نشین پدیده از اهمیت بالای برای آن‌ها برخوردار است.
نماینده مشهد نیز که در لیگ بیست و یکم حال و روز چندان خوشی ندارد و با تنها ۳ امتیاز و ۹ شکست در انتهای جدول لیگ قرار دارد امیدوار است که بتواند اولین برد خود را کسب کند و به نوعی بتواند از امتیاز میزبانی اش در مشهد نهایت استفاده را بکند.
پدیده و سپاهان
آلومینیوم اراک – استقلال تهران ساعت ۱۵
حساس‌ترین مسابقه هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر میان تیم‌های استقلال تهران و آلومینیوم در اراک برگزار خواهد شد. مسابقه‌ای که با توجه به عملکرد هر ۲ تیم در رقابت‌های لیگ برتر از جذابیت‌های ویژه‌ای برخوردار است.
استقلالی‌ها که در بهترین شرایط خود در لیگ برتر به سر می‌برند و با ۴ پیروزی پیاپی مقتدرانه با ۲۸ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند کار سختی را مقابل حریف پر قدرت خود پیش رو دارند.
استقلالی‌ها که تا به اینجای فصل شکستی را تجربه نکرده اند برای ادامه روند شکست ناپذیری خود و همچنین نگهداشتن فاصله با پرسپولیس به پیروزی در این مسابقه نیاز دارند.
شاگردان رسول خطیبی هم که در این فصل و تا پایان هفته یازدهم بدون شکست بوده اند به دنبال جبران شکست مسابقه قبلی خود مقابل صنعت نفت آبادان هستند و با توجه به آمار درخشان آن‌ها در زمین خود مقابل استقلال تهران شانس زیادی را برای پیروزی دارند.
آلومینیوم اراک که با ۲۱ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد عصر دوشنبه کار سختی را مقابل حریف اوج گرفته خود در پیش دارد.
آلومینیوم و استقلال
نفت مسجد سلیمان – گل گهر سیرجان ساعت ۱۵
نفت مسجد سلیمان و گل گهرسیرجان دیگر دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر را به میزبانی تیم نفت برگزار می‌کنند.
این ۲ تیم که مسابقه هفته گذشته خود را با نتیجه تساوی به پایان رساندند با توجه به شرایط جدول و نزدیک بودن امتیاز‌های تیم‌ها به یکدیگر به پیروزی در این بازی نیاز ویژه‌ای دارند.
شاگردان قلعه نویی که پس از کسر امتیاز بابت حضور بازیکن غیر قانونی خود نتوانستند پیروزی در لیگ برتر کسب کند اکنون با ۱۴ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند.
نفت مسجد سلیمان هم با فراز کمالوند با ۱۱ امتیاز در رده سیزدم جدول را جای دارد.
نفت مسجد سلیمان و گل گهر سیرجان
هوادار – نساجی مازندران ساعت ۱۵
رضا عنایتی و تیمش هوادار هر چه از زمان مسابقات لیگ برتر گذشته است عملکرد بهتری را ارارائه داده اند و توانستند که نتایج مطلوب تری نسبت به بازی‌های اولی خود در لیگ برتر کسب کنند.
هوادار که اکنون با ۱۳ امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد برای بیشتر کردن فاصله خود با انتهای جدول به پیروزی خانگی مقابل نساجی نیاز دارد.
در طرف مقابل شاگردان ساکت الهامی که هفته گذشته و در بازی خانگی خود مقابل نفت مسجد سلیمان نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکردند در تهران و مقابل تیم تازه لیگ برتری عنایتی تنها به کسب ۳ امتیاز می‌اندیشند.
نساجی اکنون با ۱۵ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ قرار دارد.
هوادار و نساجی
ذوب آهن – فجر شهید سپاسی ساعت ۱۶:۱۵

۲ تیم ریشه دار فوتبال ایران یکی دیگر از مسابقات حساس هفته سیزدهم لیگ برتر با در اصفهان برگزار خواهند کرد.
ذوبی‌ها که با تارتار نتایج چندان خوبی را تا پایان هفته یازدهم کسب نکرده بودند پس پیروزی خارج از خانه مقابل تراکتور امیدوارند که بتوانند در خانه تیم فجر سپاسی را شکست دهد و با توجه به نزدیکی امتیاز‌ها در جدول خود را به میانه جدول برسانند. ذوبی‌ها با ۱۴ امتیاز در رده دهم جدول حضور دارند.
در طرف مقابل هم تیم فجر سپاسی که تا پایان هفته دوازدهم تنها ۲ پیروزی کسب کرده است و با ۱۱ امتیاز در رتبه چهاردهم قرار دارد به دنبال کسب ۳ امتیاز و جدا کردن خود از انتهای جدول است.
ذوب آهن و فجر سپاسی
فولاد – پیکان ساعت ۱۷
تیم‌های ششم و هفتم جدول لیگ دیگر بازی هفته سیزدهم را برگزار می‌کنند.
شاگردان جواد نکونام که هفته گذشته و در مسابقه‌ای که چندان عملکرد بدی نداشتند مقابل استقلال صدرنشین متحمل شکست شدند حالا در خانه خود تنها برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌روند.
فولادی‌ها که با ۱۷ امتیازدر رده هفتم جدول قرار دارند در ۳ سال گذشته به همراه جواد نکونام در اهواز باختی را تجربه نکرده اند و این رکورد عجیب می‌تواند امید آن‌ها را برای پیروزی مقابل پیکان بیشتر کند.
در طرف مقابل مجتبی حسینی و تیمش که نتایج خوبی را در فصل کنونی لیگ برتر کسب کرده اند می‌دانند کسب ۳ امتیاز در اهواز برای حضور آن‌ها در میان تیم‌های بالایی جدول از اهمیت بالایی برخوردار است و برای همین نیز با تمام وجود به نبرد با فولادی‌ها حاضر می‌شوند.
تیم فوتبال پیکان با ۱۹ امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.
فولاد و پیکان
پرسپولیس -  تراکتور ساعت ۱۷
آخرین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر به میزبانی پرسپولیس و در ورزشگاه ازادی برگزار خواهد شد.
پرسپولیسی‌ها که بعد از پیروزی مقابل سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر از آمادگی بالایی برخوردارند در مسابقه خانگی خود مقابل تراکتور تبریز به دنبال کسب پیروزی بازی خواهند کرد.
شاگردان گل محمدی که اکنون با ۲۵ امتیاز در فاصله ۳ امتیازی رقیب همشهری خود استقلال در رتبه دوم لیک قرار دارند در تقابل با تیم انتهای جدولی تراکتور بیش از همیشه به ۳ امتیاز مسابقه خود نیاز دارد.
در طرف دیگر این بازی تراکتوری که این فصل چهره‌ی مدعی سال‌های گذشته خود را ندارد و با مربی کروات خود نیز نتایج چندان خوبی را به دست نیاورده است نمی‌خواهد پس از شکست مقابل ذوب آهن در هفته دوازدهم دومین شکست متوالی خود را نیز کسب کند و همین موضوع می‌تواند کار شاگردان گل محمدی را در تهران سخت کند.
تیم فوتبال تراکتور اکنون با ۱۱ امتیاز از دوازده مسابقه در رتبه سیزدهم جدول حضور دارد.
پرسپولیس و تراکتور
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته سیزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:
دوشنبه ۱۳ دی
پدیده مشهد – سپاهان
یاسر همرنگ – محمدجواد مداح – امیرمحمد داودزاده – شبیر بهروزی
ناظر: بهرام مهرپیما
نفت سلیمان – گل گهر سیرجان
کمیل غلامی – عباس پورحیدری – امین زاهدی – حسین زیاری
ناظر: یدالله جهانبازی
مس رفسنجان – نفت آبادان
علی صفایی – محمدعلی پورمتقی – رحیم حاجیلو – مسعود حقیقی
ناظر: مسعود مرادی
هوادار تهران – نساجی مازندارن
حسن اکرمی – نجف پناهی – مجتبی غریب – علی بای
ناظر: هدایت ممبینی
آلومینیوم اراک – استقلال
اشکان خورشیدی – علی اکبر نوری – علیرضا مرادی – علی اصغر مومنی
ناظر: رحیم رحیمی مقدم
پرسپولیس – تراکتور تبریز
پیام حیدری – فرهاد مروجی – محسن بابایی – امیرسامان سلطانی
ناظر: محمود رفیعی
ذوب آهن – فجر شیراز
عباس راکی – رحیم حاجی پور – محمدصالح عرب آبادی – روح الله شریفی
ناظر: مرتضی کریمی
فولاد خوزستان – پیکان تهران
کوپال ناظمی – محمدرضا منصوری – دانیال باشنده – وحید زمانی
ناظر: سعید بطحایی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 24449
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *