800
۰
در مراسم نواخته شدن زنگ مقاومت مطرح شد؛

آوازه شجاعت و مردانگی حاج قاسم مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است/ شهادت به دست بزرگترین طاغوت جهان؛ پاداش مجاهدت های سردار سلیمانی

مراسم نواخته شدن زنگ مقاومت به مناسبت دومین سالروز به شهادت رسیدن شهید حاج قاسم سلیمانی در سراوان برگزار شد.
آوازه شجاعت و مردانگی حاج قاسم مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است/ شهادت به دست بزرگترین طاغوت جهان؛ پاداش مجاهدت های سردار سلیمانی
به گزارش شستون؛ آیین نواخته شدن زنگ مقاومت به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور فرماندار سراوان، معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان، رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از دانش آموزان در سالن ورزشی مدرسه نمونه مهدیه شهرستان برگزار شد.

ایوب دهواری مدیر آموزش و پرورش سراوان در این مراسم گفت: سخن گفتن درباره بزرگمردی که آوازه ایثار، شجاعت و  مردانگی آن مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است و مجاهدت هایش در سایه ایمان، ذکاوت و بلوغ فکری اش در راه میهن و ارزش های دینی دنیا را تسخیر کرده کرد کار آسانی نیست.

وی افزود:  ابعاد و شخصیت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی به گونه ای بود که مکتب شد که پایه ها و ارکان آن را ایمانی قوی، شجاعت، مهربانی و اقتدار تشکیل داده است.

مدیر آموزش و پرورش سراوان ادامه داد: روز جمعه سیزدهم دی ماه سال ۱۳۹۸ حادثه هولناک و غم انگیز ترور مجاهد بزرگ سردار حاج قاسم سلیمانی به دست دشمنان قسم خورده ایران همگان را شوکه کرد.

دهواری اضافه کرد: شهادت به دست بزرگترین طاغوت جهان یعنی آمریکا پاداش ابر مردی بود که سالیان سال در کوه ها و دشت ها در کشور های مختلف در پی جهاد و نبرد در جبهه حق علیه باطل بود.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی اکنون زنده تر و زیبنده تر از گذشته میان ما حضور دارد، گفت: حاج قاسم از جنس مردم بود که برای مقابله با دشمن مجاهدت کرد و در این راه به شهادت رسید.

انتهای پیام/
 
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 24458
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *