ردپای لابی‌ها و درخواست‌های غیرعرف در لیست سپیدپوشان؛

زمزمه‌های دعوت از مدافع پرحاشیه تیم ملی به اردوی یوزها/ همه‌چیز در گرو تأیید فدراسیون فوتبال به درخواست اسکوچیچ!

22 دی 1400 ساعت 12:35

دعوت از مدافع پرحاشیه این روزهای تیم ملی فوتبال به اردوی آتی تنها به تأیید فدراسیون فوتبال نسبت به استعلام سرمربی از کمیته اخلاق فدراسیون بستگی خواهد داشت.


به گزارش شستون؛ به نقل از خبرگزاری دانا؛ اردوی آتی تیم ملی فوتبال که قرار شده از ۳ بهمن‌ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز شود، ضمن برخورداری از اهمیت بالا جهت حساسیت دیدار پیش‌روی یوزهای سپیدپوش مقابل تیم ملی فوتبال عراق در چارچوب رقابت‌های دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از جهت دیگری هم اهمیت خواهد داشت.

در این اردو بنابر اعلام دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی و مجتبی خورشیدی، سرپرست یوزهای سپیدپوش؛ مهدی طارمی، ستاره تیم فوتبال پورتو پس از طی مدتی دوری از جمع اردونشینان به لباس سپید تیم ملی باز خواهد گشت تا تیم ملی را مقابل رقبای عراقی و اماراتی همراهی کند.
 
مهدی طارمی که بنابر سؤتفاهمی پس از انتشار یک توئیت نسبت به سرمربی تیم ملی با تصمیم دراگان اسکوچیچ به جمع اردونشینان برای تقابل با تیم‌های ملی فوتبال لبنان و سوریه دعوت نشد، به‌زودی به تهران خواهد رسید اما این بازگشت شاید با یک خروج دیگر همراه باشد. طی هفته‌های گذشته فایلی منتسب به محمدحسین کنعانی‌زادگان در فضای مجازی منتشر شد که ادبیات غیراخلاقی مدافع تیم ملی ضمن باب کردن کلیدواژه «اتوبوس تیم ملی» در فضای مجازی، واکنش بسیاری را برانگیخت.
 
از آن‌جایی که دراگان اسکوچیچ پس از اعتراض مهدی طارمی او را حداقل از حضور در ۲ بازی ملی محروم کرد، این انتظار از شخص سرمربی تیم ملی به‌وجود آمده که با مدافع تیم فوتبال الاهلی قطر پس از حواشی موجود برخوردی قاطعانه و جدی داشته باشد. از حوالی تیم ملی اما خبر رسیده که دراگان اسکوچیچ می‌خواهد محمدحسین کنعانی‌زادگان را به اردوی آتی تیم ملی فرا بخواند و این موضوع تنها به تأیید فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق بستگی خواهد داشت.
 
اگر پاسخ فدراسیون فوتبال به استعلام سرمربی تیم ملی در این باره مثبت باشد، این مدافع پرحاشیه به‌طور قطع در اردوی یوزها که در هفته نخست بهمن‌ماه آغاز خواهد شد، حضور خواهد یافت و این مسئله شاید به‌زعم کارشناسان نوعی استاندارد دوگانه و رفتار متناقض تلقی شود.
 
شبیه به این اتفاق هم البته برای رامین رضائیان طی سال‌های گذشته رخ داده بود و اگر حکمی مشابه برای محمدحسین کنعانی‌زادگان صادر نشود، احتمالاً می‌توان دریافت که در حق مدافع راست خوش‌تکنیک و فنی پیشین تیم ملی ناعدالتی رخ داده و می‌توان شاهد بازگشت وی در این پست که هنوز به ثبات نرسیده، باشیم.
 
البته در صورتی که فدراسیون فوتبال پای اخلاقیات بماند و سجایای اخلاقی را فدای برخی لابی‌ها و درخواست‌های خارج از عرف نکند، تیم ملی با یک تغییر در قلب دفاعی و در پستی که اتفاقاً گزینه‌های جای‌گزین مناسبی هم وجود دارد، میزبانی تیم‌های ملی فوتبال عراق و امارات متحده عربی با برعهده خواهد داشت.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 24533

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/24533/زمزمه-های-دعوت-مدافع-پرحاشیه-تیم-ملی-اردوی-یوزها-همه-چیز-گرو-تأیید-فدراسیون-فوتبال-درخواست-اسکوچیچ

شستون
  https://shastoon.ir