امام جمعه سراوان:

حضرت ام البنین (س) با تفکر حسینی فرزندانش را رهسپار جبهه حق علیه باطل کرد/تجلیل از مادران و همسران شهدا عبادت الهی است

26 دی 1400 ساعت 14:49

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: حضرت ام البنین سلام الله علیها نگاه ولایتمدار و تفکر حسینی را ذره ذره در روح و جان فرزندانش نشاند و فرزندان خود را راهی جبهه حق علیه باطل کرد.


به‌گزارش شستون؛ آیین معنوی تجلیل از مادران و همسران شهدا به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (ع) با حضور امام جمعه سراوان، فرماندار، معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستانی و جمعی از مسئولین و خانواده معظم شهدا در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان بیان کرد: حضرت ام البنین سلام الله علیها نگاه ولایتمدار و تفکر حسینی را ذره ذره در روح و جان فرزندانش نشاند و فرزندان خود را راهی جبهه حق علیه باطل کرد.

 

وی با اشاره به اینکه آن حضرت در زنده نگه داشتن نهضت عاشورا نقش بسزایی داشت، افزود: حضرت ام البنین سلام الله علیها هر چند که در روز عاشورا در کربلا حضور نداشت اما فرزندان خود را آنگونه تربیت داد که نشان از نقش برجسته این .بانوی والامقام دارد

این مقام مسئول تصریح کرد: در کلام خداوند متعال برجسته ترین افراد نزد خدا شهدا و جهادگران درباره خدا هستند یقیناً یاد شهدا و شهیدان و تجلیل از مادران و همسران شهدا یک عبادت است که باید آن را به عنوان یک عبادت الهی و از  بهترین اعمال صالح بدانیم.

حجت الاسلام و المسلمین بامریافزود: در این ایام خیلی از انسانهای بی خرد و ناخلف در داخل و خارج کشور و قاتلانی که در طول تاریخ تمبر باطل در دست آنها بوده امروزه می خواهند این شهدا و مادران و همسران و این مجاهدان فراموش شوند که لازم است چنین مراسمات و همایش هایی جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار شود.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در پایان تکریم از مادران و همسران شهدا در بوستان شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان هر درخت را به نام یک شهید نام گذاری کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 24549

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/24549/حضرت-ام-البنین-س-تفکر-حسینی-فرزندانش-رهسپار-جبهه-حق-علیه-باطل-تجلیل-مادران-همسران-شهدا-عبادت-الهی

شستون
  https://shastoon.ir