امام جمعه سراوان مطرح کرد؛

جایگاه والای امام علی (ع) میان مسلمانان/ همایش امیرالمومنین امام علی (ع) محور وحدت یک فعالیت فرهنگی بزرگ است

28 دی 1400 ساعت 8:04

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت:برگزاری همایش امیرالمومنین امام علی (ع) محور وحدت در شهرستان یک کار فرهنگی بسیار بزرگی است که هر سازمان و ارگان به زعم خود باید با نگاه وحدت تلاش کند.


به گزارش شستون؛ حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در جلسه همایش بزرگ استانی امیر المومنین حضرت علی (ع) محور وحدت اسلامی بیان کرد: معتقد هستیم که اگر برای ترویج مقدسات وقت بگذاریم نه تنها وقت خود را به بطالت سپری نکردیم بلکه خداوند متعال هزاران فضیلت در این مسیر ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال اینگونه فعالیت ها را ذخیره آخرت و برکت نصیب آن می کند، گفت: امام علی (ع) دارای شخصیتی فراگیر است که تمامی فرق های اسلامی و ادیان نسبت به آن اتفاق نظر دارند.

امام جمعه سراوان ادامه داد: در اسلام محکم ترین و بالا ترین سند قرآن کریم است که در این کتاب آسمانی راجب شخصیت والای حضرت علی (ع) آیات فراوانی ذکر شده است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: پس از نبی مکرم اسلام (ص) امیر المومنین حضرت علی (ع) شخصیت والا و بلند مرتبه میان مسلمانان است.

وی با بیان اینکه امام علی (ع) شخصیت مورد تایید خدا و رسول گرامی اسلام (ص) است، تصریح کرد:  شاخص ترین و بی نظیر ترین شخصیت است که از کودکی در همه ابعاد در کنار نبی خدا ظهور داشت‌.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه در تمامی ابعاد می توان از این شخصیت و چهره جوشان الگو گرفت و بهره برد، گفت: دشمنان در تلاش هستند تا میان فرق اسلامی آشوب ایجاد کنند که اگر وحدت در اندیشه و عمل مسلمانان وجود نداشته باشد خدشه ایجاد می شود.

حجت الاسلام و المسلمین بامری بیان کرد: برگزاری همایش امیرالمومنین امام علی (ع) محور وحدت در شهرستان یک کار فرهنگی بسیار بزرگی است که هر سازمان و ارگان به زعم خود باید با نگاه وحدت تلاش کند تا به بهترین نحو به مرحله اجرا در آید تا از این الگوی آسمانی که منبع سرشار و بسیار غنی بهره کافی را ببریم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 24551

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/24551/جایگاه-والای-امام-علی-ع-میان-مسلمانان-همایش-امیرالمومنین-محور-وحدت-یک-فعالیت-فرهنگی-بزرگ

شستون
  https://shastoon.ir