آسفالت نامناسب معضلی تکراری در سراوان؛

بی مهری به مهرنشینان پایان ندارد/شهردار: اتحادیه مسکن مهر کوتاهی کرد

28 دی 1400 ساعت 8:41

ساکنین مسکن مهر سراوان از نبود آسفالت مناسبت و جدول کشی در این منطقه گلایه مند هستند و خواستار رفع این معضل تکراری شدند.


به گزارش شستون؛ آسفالت نا مناسبت یکی از موضوعات و دغدغه های تکراری شهروندان در سراوان است که در برخی از فصول سال به اوج خود می رسد و این موضوع به معضلی نا فرجام در این خطه از کشور تبدیل شده است.

با بارش باران این معضل بیش از پیش خود را نمایان می کند و برای رانندگان مشکلات فراوانی را به وجود آورده و از سوی دیگر نیز هزینه های هنگفتی را برای تعمیر جلوبندی خودروها بر دوش شهروندان سراوانی بر جای می گذارد.

اینبار مهرنشینان سراوانی از وضعیت آسفالت این منطقه نارضی و ابراز گلایه کردند و با تماس به این پایگاه خبری خواستار پیگیری رسانه ای برای رفع این معضل شدند.

سیدمحمد امین سیدی شهردار سراوان به خبرنگار ما گفت: محدوده مسکن مهر به شهرداری محول نشده است که بتوان خدمت رسانی مطلوب انجام داد.

وی افزود: پیگیر این موضوع هستیم تا اتحادیه مسکن مهر این منطقه را به شهرداری تحویل دهد اما مقرر شده بود تا اتحادیه مسکن مهر در ابتدا زیرساخت های لازم را ایجاد و سپس به شهرداری تحویل دهد.

شهردار سراوان ادامه داد: کوتاهی از سمت اتحادیه مسکن مهر بوده و نه شهرداری، قرار بود زیر ساخت های این منطقه از جمله جدول کشی، آسفالت و لکه گیری انجام شود که تا کنون انجام نشده است.

سیدی خاطر نشان کرد: طبق جلسه ای که با حضور فرماندار و شورای شهر تشکیل شده بود مقرر شد تمامی زیرساخت ها توسط اتحادیه مسکن مهر انجام دهد اما با این تفاسیر شهرداری قبول کرد چنانچه اتحادیه هزینه پروژه های مربوطه جهت آسفالت، لکه گیری و جدول کشی پرداخت کند اقدام به مرمت و بازسازی کند که تا کنون این امر محقق نشده است.

انتهای پیام/خ


کد مطلب: 24552

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/24552/بی-مهری-مهرنشینان-پایان-ندارد-شهردار-اتحادیه-مسکن-مهر-کوتاهی

شستون
  https://shastoon.ir