800
۰
در کمتر از ۱۲ ساعت؛

وقوع سه تصادف در سیستان وبلوچستان ۱۲ کشته و مجروح برجای گذاشت

فریبرز راشدی، رئیس اورژانس‌ پیش بيمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در کمتر از ۱۲ ساعت با وقوع سه حادثه در سیستان و بلوچستان ۲ نفر کشته و ۱۰ نفر مجروح شدند.
وقوع سه تصادف در سیستان وبلوچستان ۱۲ کشته و مجروح برجای گذاشت
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، فریبرز راشدی بیان کرد: براثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو پارس با یکدستگاه تریلر، متأسفانه شش نفر مجروح شدند.

وی افزود: این حادثه ساعت ۱۸ و۲۳دقیقه روز گذشته و در محور خاش به زاهدان کیلومتر ۷۰رخ داد که مجروحین آن توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) خاش انتقال یافتند.

این مسئول تصریح کرد: در کمتر از یک ساعت، دومین سانحه برخورد خودرو در جاده های تحت پوشش اورژانس‌ پیش بيمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان براثر برخورد سه دستگاه خوردو پراید، وانت نیسان و وانت پیکان رخ داد که در پی وقوع آن نیز سه نفر مجروح و یک نفر نیز جان باخت.

وی گفت: این حادثه نیز ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه روز گذشته در محور خاش به سراوان کیلومتر ۹۵رخ داد که مجروحین آن توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) خاش انتقال یافتند.

رئیس اورژانس‌ پیش بيمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار کرد: براثر برخورد پژو ۴۰۵ با تریلر محور زاهدان به بم در کیلومتر ۱۲۰ نیز صبح امروز ساعت ۷ ودقیقه یک نفر کشته و یک نفر مجروح شد.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 24581
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *