800
۰

گوشی iPhone SE+ ۵G و محصولات جدید اپل چه زمانی عرضه می شوند؟

بر اساس گزارشات به نظر می‌رسد تاریخ احتمالی رونمایی از مدل جدید iPhone SE، آیپد پرو جدید و مک مینی اپل مشخص شده است.
گوشی iPhone SE+ ۵G و محصولات جدید اپل چه زمانی عرضه می شوند؟
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان اکنون شایعات برای مدتی حاکی از آن است که اپل در حال کار بر روی یک مدل جدید آیفون SE است که جایگزین آیفون SE ۲۰۲۰ خواهد شد. آیفون SE جدید، قرار است اولین دستگاه از سری SE باشد که از فناوری ۵G پشتیبانی می‌کند. مدل بعدی آیفون SE آیفون SE+ ۵G نامیده می‌شود. توییت جدیدی توسط راس یانگ، مدیر عامل شرکت اطلاعاتی بازار نمایشگر Display Supply Chain Consultants نشان می‌دهد که آیفون SE ۳ در واقع آیفون SE + ۵G نامیده می‌شود.
به گزارش indianexpress، به نظر می‌رسد اپل در سال ۲۰۲۰ تغییر چندانی در این دستگاه خود نخواهد داشت و تکرار‌هایی را در این مدل خواهیم دید. به ویژه در بخش طراحی، گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که آیفون SE جدید همچنان همان طراحی قدیمی آیفون ۸ را خواهد داشت. انتظار می‌رود این دستگاه دقیقاً شبیه آیفون SE فعلی و دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی مشابه، حاشیه‌های ضخیم، اسکنر Touch ID و دوربین پشتی تک باشد. تنها ارتقای مهمی که می‌توانیم انتظار داشته باشیم، یک تراشه جدید مجهز به ۵G است.
 iPhone SE+ ۵G
آیفون SE+ ۵G چه زمانی ارائه می‌شود؟
گزارشی از شرکت تحقیقاتی TrendForce نشان می‌دهد که آیفون SE+ ۵G جدید می‌تواند در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ عرضه شود، که به این معنی است که احتمالاً می‌تواند در رویداد بهاری ۲۰۲۲ اپل معرفی شود. این تاریخ عرضه مورد انتظار نیز به خوبی با شایعات قبلی پیرامون عرضه این گوشی مطابقت دارد. همچنین انتظار می‌رود اپل محصولات دیگری را نیز در این رویداد معرفی کند. این موضوع شامل آیپد پرو جدید و مک مینی است. در حالی که هنوز تاریخ دقیقی برای رویداد بهاری وجود ندارد، مارک گورمن از بلومبرگ پیشنهاد می‌کند که می‌توانیم آن را در ماه مارس یا آوریل امسال ببینیم. اگر اینطور باشد، اطلاعات رسمی بیشتری در مورد آن باید به زودی منتشر شود.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
 
 
 
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 24584
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *