800
۰
با صدور پیامی؛

فرماندار سراوان ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر را تبریک گفت

سعید تجلیلی با صدور پیامی ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر را تبریک گفت.
فرماندار سراوان ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر را تبریک گفت
به گزارش شستون؛ سعید تجلیلی فرماندار سراوان به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر با صدور پیامی این روز را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بیستم جمادی الثانی سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه به عنوان روز زن و تکریم مقام مادر، و میلاد جاودانه هستی و زهره درخشان عصمت، بزرگداشتی افتخارآمیز و فرصتی است که دراین آینه خدای نما بنگریم و فاطمی شدن را به مجاهدت طلب کنیم.

به راستی نامگذاری روز ولادت بانوی بی همتای عالم حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان روز مادر و روز زن تقارنی است شایسته و در عین حال تأمل برانگیز تقارنی که ازیک سو، ناظر به مقام رفیع مادران و زنان است و در یک نگاه یادآوری اهمیت و ضرورت توجه به آموزه های اخلاق و منش فردی اجتماعی و رتبه والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است. 

بدون تردید نقش سازنده زنان در تمام عرصه‌های توسعه علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی شایان تحسین است
از این رو باید کوشید تا بارفع موانع و کشف توانمندی‌های بانوان نقش بی بدیل آنان در عرصه های گوناگون اجتماعی، و مدیریت کانون خانواده مورد توجه قرارگرفته و ارج نهاده شود.

فرخنده میلاد باسعادت ام ابیها فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن را به تمام بانوان مؤمنه سرزمینم به ویژه بانوان فرهیخته شهرستان سراوان تبریک عرض می نمایم.

انتهای پیام/
يکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 24603
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *