زمان نام نویسی آزمون ورودی دوره‌های فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور

1 اسفند 1400 ساعت 11:54

سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: نام نویسی آزمون ورودی دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از ۱۰ اسفند آغاز می‌شود.


به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان -  دانشگاه پیام نور امسال نیز آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد را برای پذیرش دانشجو ویژه مهر ۱۴۰۱ در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، منابع طبیعی و هنر برگزار خواهد کرد.
ابراهیم تقی زاده گفت: نام نویسی آزمون ورودی دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد (نوبت بیست و دوم) از ۱۰ اسفند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی ww.sanjesh.org آغاز می‌شود و تا ۲۰ اسفند ادامه خواهد داشت.
زمان برگزاری آزمون دانشپذیری روز جمعه مورخ ۲۴ تیر ۱۴۰۱ است که بیست و دومین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور با ۲۶ هزار و ۷۲۲ نفر ظرفیت در ۱۸۶ رشته محل برگزار می‌شود.
افزایش ۶ رشته جدید مانند زبان شناسی اجتماعی، ژئومورفولوژی نظری، روانشناسی شناختی، مدیریت دولتی (مدیریت منابع انسانی)، مدیریت صنعتی (تولید و عملیات) و شیمی کاربردی در دفترچه راهنمای بیست و دومین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور اضافه شده است.
سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: داوطلبان باید با مطالعه دقیق دفترچه راهنما که توسط سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد، برای انتخاب رشته و ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. سوالات آزمون فراگیر از منابعی است که در دوره دانشپذیری به دانشجویان معرفی شده است و دانشجویانی که با موفقیت دوره دانشپذیری را بگذرانند به عنوان دانشجوی دانشگاه پیام نور شناخته شده و پس از این آزمون یک ترم تحصیلی خود را سپری کرده و برای ترم بعدی ثبت نام خواهند کرد.
او گفت: اطلاعات تکمیلی و نحوه برگزاری کلاس‌های مهرماه ۱۴۰۱ از طریق پورتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir اطلاع رسانی می‌شود.
انتهای پیام/


کد مطلب: 24824

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/24824/زمان-نام-نویسی-آزمون-ورودی-دوره-های-فراگیر-ارشد-دانشگاه-پیام-نور

شستون
  https://shastoon.ir