800
۰

کدام سریال‌ها در نوروز ۱۴۰۱ از تلویزیون پخش می‌شوند؟

تاکنون عنوان سریال‌های شبکه یک، دو و پنج سیما در نوروز ۱۴۰۱ به طور رسمی اعلام شده است.
کدام سریال‌ها در نوروز ۱۴۰۱ از تلویزیون پخش می‌شوند؟
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - تلویزیون هر سال در نوروز برای مخاطبان خود پخش سریال و برنامه‌های متنوعی را تدارک می‌بیند. برای نوروز ۱۴۰۱ هم تاکنون در اخبار مختلف، از پخش سریال «زیرخاکی ۳» از شبکه یک، «خداداد» از شبکه دو و «دردسر‌های شیرین» صحبت به میان آمده است.
هنوز سریال نوروزی شبکه سه سیما به طور رسمی معرفی نشده است. در ادامه با جزئیات سریال‌های نوروزی تلویزیون در سال ۱۴۰۱ آشنا شوید:
سریال زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان
سریال نوروزی
فصل سوم سریال «زیرخاکی» هم به کارگردانی جلیل سامان است. ضبط این سریال که برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ از شبکه یک سیما تولید می‌شود، فعلاً در تهران ادامه دارد.
فصل دوم «زیرخاکی» با به اسارت رسیدن فریبرز و ناصری به دست نیرو‌های بعثی در جبهه به پایان رسید.
برخی بازیگران این سریال تولید مرکز سیمافیلم عبارتند از: پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، رایان سرلک و ستاره پسیانی.
سریال خداداد به کارگردانی علی غفاری
مجموعه تلویزیونی «خداداد» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی هم در تهران کلید خورده  و در ۱۳ قسمت و ویژه نوروز ۱۴۰۱ از شبکه دو پخش می‌شود. 
سریال نوروزی
در آخرین خبرها آمده بود رضا ناجی، علی صبوری و سوسن پرور در تهران جلوی دوربین علی غفاری رفته‌اند. مطابق برنامه‌ریزی‌ها تصویربرداری سریال «خداداد» تا دهم فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.
سریال نوروزی
در خلاصه داستان این سریال آمده است: «میگن گره‌ای که با دست باز میشه رو نباید با دندون باز کرد، اما خداداد چاره دیگه‌ای نداره و روی این موضوع خیلی حساب کرده!»
سریال دردسرهای شیرین به کارگردانی سهیل موفق
مجموعه نوروزی شبکه پنج سیما هم با عنوان «دردسر‌های شیرین» به تهیه‌کنندگی سیدعلی‌اکبر محمودی‌مهریزی و کارگردانی سهیل موفق است. افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جمالی و سمیرا حسینی  بازیگران این سریال هستند.
این سریال، داستانی اجتماعی با رگه‌هایی کمدی دارد و پوریا پورسرخ و مریم مومن در آن زوجی‌ هستند که در زندگی با چالش‌هایی جدّی روبرو می‌شوند.
سریال نوروزی
در کشاکش این چالش‌ها، حوادث و اتفاقاتی دیگر برای آنان رخ می‌دهد که گاه زمین می‌خورند و گاه بر می‌خیزند، اما کسی نمی‌داند سرنوشت برای آنان چه رقم زده و…
سهیل موفق در کارنامه خود کارگردانی فیلم‌های سینمایی «شکلاتی» و «پاستاریونی» را دارد. وی همچنین به عنوان کارگردان و بازیگر در چندین پروژه تلویزیونی فعالیت داشته است.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 24839
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *