800
۰
در حاشیه جشن خدمت مطرح شد؛

آسفالت کامل جاده کشتگان هدیه مقام معظم رهبری به مردم منطقه/نیروی زمینی سپاه خادم مرزداران غیور سیستان و بلوچستان است

به پاس همکاری مطلوب اهالی روستای کشتگام در زمینه امنیت؛ نیروی زمینی سپاه جاده و محوطه داخلی این روستا را آسفالت کرد.
آسفالت کامل جاده کشتگان هدیه مقام معظم رهبری به مردم منطقه/نیروی زمینی سپاه خادم مرزداران غیور سیستان و بلوچستان است
به گزارش شستون، جشن خدمت نیروی زمینی سپاه به پاس تلاش ها و همکاری مطلوب مردم منطقه کشتگان بم پشت با حضور امام جمعه سراوان، فرماندار، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد، امام جمعه اهل سنت سیرکان، سران طوایف، ریش سفیدان و اهالی روستای کشتگان برگزار شد.

سردار حسین ظریفی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان در حاشیه این مراسم بیان کرد: به مناسب خدمات ارائه شده نیروی زمینی سپاه انقلاب اسلامی ایران مراسم جشن خدمت در روستای کشتگان در نقطه صفر مرزی با کشور پاکستان برگزار شد.

وی افزود:  توفیق حاصل شد که تیم های مهندسی نیروی زمینی سپاه محوطه روستای کشتگان را به مسافت سه کیلومتر آسفالت کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان ادامه داد: از سال ۱۳۸۸ مردم منطقه کشتگان همکاری مطلوبی با نیروی زمینی سپاه در بحث امنیت داشته اند که بنا به تدبیر فرمانده نیروی زمینی سپاه اقدام به آماده سازی روستای کشتگان جهت انجام آسفالت کرده ایم که بعد از عید مبعث عملیات اجرایی پروژه آسفالت محوطه داخل روستا آغاز می شود.

ظریفی گفت: برای آسفالت جاده روستایی کشتگان چهار تیم مهندسی فعالیت داشتند که برای بازگشایی، آماده سازی، قیر و دیگر موارد این پروژه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد:  با توجه به همکاری مطلوب مردم منطقه کشتگان و در پاسخ به زحمات آنها این پروژه انجام شد که هدیه مقام معظم رهبری به اهالی روستای کشتگان است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان اذعان کرد: در بحث مردم یاری تمامی امکانات گروه مهندسی نیروی زمینی سپاه در اختیار مردم قرار دارد و چنانچه نیاز به مصالح و یا تجهیزات داشتند این امکانات در اختیار آنها قرار خواهد گرفت همچنان که تا کنون به کمک مردم منطقه شتافته اند.

ظریفی تصریح کرد: تجهیز مرکز جامع سلامت کشتگان و تخصیص یک دستگاه آمبولانس از دیگر خدمات نیروی زمینی سپاه به اهالی روستای کشتگان بوده است.

وی گفت: در روزهای آینده نیز خبرهای خوشی برای اهالی روستای کشتگان، زیارت، حق آباد و‌شمس آباد در زمینه کشاورزی خواهیم داشت و در گام بعدی با هماهنگی های انجام شده با استانداری و اداره کل راه اقداماتی را در خصوص راه های روستایی انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 24880
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *