800
۰
قطر مثل استادیوم‌های خانگی ماست؛

اسکوچیچ: «شماره یک» بودن تیم ملی در آسیا مهم نیست/ پیروزی برابر انگلیس در جام‌جهانی؟ چرا که نه!

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دلیلی وجود ندارد که فکر نکنیم می‌توانیم انگلیس را شکست دهیم، چرا که نه!
اسکوچیچ: «شماره یک» بودن تیم ملی در آسیا مهم نیست/ پیروزی برابر انگلیس در جام‌جهانی؟ چرا که نه!
به گزارش شستون؛ به نقل از خبرگزاری دانا؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگویی با سایت HRT کرواسی پیرامون بازی با تیم ملی فوتبال آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: علاقه‌ای به صحبت درباره روابط سیاسی بین ایران و آمریکا ندارم. بین دو کشور اختلاف نظر وجود دارد اما ما فقط می‌خواهیم به فوتبال فکر کنیم. عبور از مرحله گروهی، هدف ماست و من همیشه گفته‌ام که تیم بزرگی داریم و می‌توانیم به مرحله بعد راه یابیم.
وی در ادامه بیان داشت: توان صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی برای نخستین بار را داریم. انگلیس سرسخت‌ترین حریف ایران خواهد بود اما با توجه به نزدیکی ایران و قطر، این جا زمین خانگی ماست. این مانند بازی در استادیوم آزادی خواهد بود و به همین خاطر تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از این گروه به دور بعدی راه پیدا کنیم.
اسکوچیچ درباره اتفاقات بازی‌ها عنوان داشت: ما در قطر ۱۵ بازی انجام نمی‌دهیم، یک بازی انجام می‌دهیم و هر چیزی ممکن است در یک بازی اتفاق بیفتد. شاید ترجیح می‌دادیم در بازی اول با انگلیس بازی نکنیم اما ما بازیکنان زیادی داریم که در اروپا بازی می‌کنند و می‌توانند با احترام کامل به دیگران برای عبور از این گروه و کسب سهمیه حذفی بجنگند. 
او تصریح داشت: مردم سعی دارند که بگویند ما شرایط قطر را بهتر می‌دانیم که این یک مزیت است اما مزیت واقعی ما این است که بازیکنان زیادی داریم که در دومین یا سومین جام جهانی حضور خواهند داشت. ما در آسیا شماره یک هستیم اما این مهم نیست؛ مهم این است که ما بهترین بازیکنان‌مان را آماده کنیم و می‌دانم که انرژی مردم ایران را همراه خودمان داریم. برای این بچه‌ها بازی کردن برای کشورشان بسیار مهم است.
سرمربی تیم ملی در پایان گفت: دلیلی وجود ندارد که فکر نکنیم می‌توانیم انگلیس را شکست دهیم، چرا که نه! به یاد داشته باشید که من کروات هستم، بنابراین می‌دانم که می‌توانیم انگلیس را شکست دهیم. مردم می‌توانند بازی را تماشا کنند و بگویند پیروزی ایران مقابل انگلیس یکی از بزرگترین شوک‌های تاریخ جام‌جهانی خواهد بود. خب! شما می‌توانید این‌طور فکر کنید. فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 25103
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *