800
۰
با هدف صیانت از حقوق شهروندان در ماه رمضان انجام شد؛

کمک جهادی سپاه به کنترل قیمت ها و نظارت بر بازار مهرستان

طرح نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان با هدف صیانت از حقوق شهروندان مهرستانی به همت سبزپوشان انقلابی و بسیجیان جهادگر در حال انجام است.
کمک جهادی سپاه به کنترل قیمت ها و نظارت بر بازار مهرستان
به گزارش شستون؛ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان تقاضا برای خرید کالاهای اساسی از جمله گوشت قرمز، مرغ، برنج، روغن، شکر، قند، سبزیجات و میوه افزایش یافته است که برخی از افراد سودجو قیمت اجناس را به صورت غیرقانونی افزایش داده اند.

افزایش قیمت کالاهای اساسی در مهرستان گلایه مندی شهروندان را به دنبال داشته و شهروندان این خطه از کشور با بهره گیری از بستر فضای مجازی ای مطالبه خود را به گوش مسئولین و دستگاه های نظارتی رساندند.

پس از آن ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان با تشکیل جلسه ای در خصوص این دغدغه مردم به فکر رفع آن برآمد و با همکاری دستگاه های نظارتی به صورت نامحسوس در بازار حضور یافتند.

در همین راستا حسین نکویی فرمانده سپاه مهرستان به خبرنگار ما گفت: باتوجه به گلایه و نارضایتی مردم از وضعیت سرسام آور قیمت کالاهای اساسی، جلسه ای در خصوص کنترل بازار با حضور جمعی از معتمدین و رئیس دفتر ملک فاضلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی افزود: باتوجه به سپری شدن 2 روز از ایام ماه مبارک رمضان متأسفانه قیمت های افسار گسیخته بازار موجب نارضایتی مردم به خصوص قشر ضعیف و جامعه کارگری که قدرت خريد بالایی ندارند شده است که ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در حمایت از حقوق مردم جهت کنترل و نظارت وارد میدان شد.

این مقام مسئول به ورود سر زده تیم هاي نظارتی به بازار باتوجه به گزارشات مردمی اشاره کرد و گفت: طی بازدید هایی که به صورت نامحسوس توسط تیم های نظارتی متشکل از نماینده دفتر نماینده مجلس، جهادکشاورزی و بسیج از بازار صورت گرفت؛ مشاهده شد که قیمت کالاهای اساسی به ویژه روغن، مرغ، میوه و تره بار که نیاز اصلی مردم در ماه مهمانی خدا است، به صورت چشمگیر افزایش یافته است.

نکویی خواستار ورود اداره صمت و تعزیرات حکومتی جهت نظارت بر اقلام و کالاهای اساسی شد و خاطر نشان کرد: تمهیدات لازم و افزایش تیم های نظارتی جهت ورود جدی سپاه بر کنترل بازار صورت گرفته و هم اکنون به صورت نامحسوس  در بازار حضور دارند و از مردم تقاضا می شود درصورت مشاهده گرانفروشی و کم فروشی به شماره تماس ۱۱۴ تخلفات را گزارش نمایند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 25116
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *