800
۰
رفاهی بین راهی؛

۲۴۷ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی در جاده های سیستان و بلوچستان انجام شد

ایوب کرد،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از انجام ۲۴۷ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی تحت پوشش این اداره کل در ایام نوروز خبر داد.
۲۴۷ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی در جاده های سیستان و بلوچستان انجام شد
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، ایوب کرد گفت: ناظرین این اداره کل از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ ، ۲۴۷بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی داشته اند ، که ضمن ثبت در سامانه نظارت الکترونیکی در صورت مشاهده نقص به صورت آنی و در محل نسبت به رفع نواقص مربوطه اقدام کرده اند.

وی افزود: مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی  در فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر رانندگان و مسافران از طریق ارائه خدمات متمرکز و مناسب، دسترسی سریع کاربران جاده‌ای و خدمات مورد نیاز و کاهش میزان سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی جاده ها نقش بسزایی دارند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اضافه کرد: درهمین  راستا در ایام نوروز برنامه های فرهنگی و هنری از طرف  سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص فرهنگ سازی و ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی در مجتمع خدماتی رفاهی محور خاش _زاهدان‌ که یکی از پرترددترین محور‌های استان است برگزار شد که با استقبال مسافرین نوروزی در این مجتمع نیز همراه بود.

وی تاکید کرد: در بازدید از این مجتمع ها شاخص های مختلفی چون وضعیت نمازخانه ها ،سرویس های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه رستوران و آشپزخانه پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌های مورد نظارت و بررسی قرار گرفت.

وی یادآور شد: البته بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی تنها مختص به ایام نوروز نیست و در طول ایام سال نیز به طور مستمر و با جدیت ادامه دارد و با موارد تخلف برخورد خواهد شد .

کرد اظهار کرد: در کنار این بازدیدها مسافران و رانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع های خدماتی  رفاهی موارد را از طریق سامانه های پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ اعلام کنند.

 گفتنی است ۳۱مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در طول محور های تحت پوشش این اداره کل در حال فعالیت هستند .

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 25167
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *