800
۰
در پی گلایه مندی شهروندان مهرستانی مطرح شد؛

اُفت آب چاه ها به دلیل کاهش بارش باران/ رئیس آبفای مهرستان از مردم عذرخواهی کرد

اهالی برخی از محلات مهرستان به دلیل قطعی مکرر آب در ماه مبارک رمضان بسیار گلایه مند هستند و خواستار رفع این معضل از سوی متولیان امر شدند.
اُفت آب چاه ها به دلیل کاهش بارش باران/ رئیس آبفای مهرستان از مردم عذرخواهی کرد
به گزارش شستون؛ ساکنین محله های کهن شهر، میرآباد، شاشکی و نوک آباد مهرستان از کمبود آب که در ماه رمضان برای انجام فرایض دینی مشکلاتی را به وجود آورده است ابراز گلایه دارند.

در همین راستا عبدالسلام کریم زایی رئیس اداره آب و فاضلاب مهرستان به خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه کل چاه های آب شرب مهرستان در حاشیه رودخانه حفر شده، آبدهی چاه ها بر اساس آورد رودخانه است.

وی افزود: به دلیل کمبود بارش باران در این منطقه چاه های آب شرب مهرستان کم آب و خشک شده است که علی رغم کف شکنی و لایروبی چاه ها در دوماه گذشته مجدد سطح آب چاه ها پایین آمده است.

رئیس اداره آبفای مهرستان اذعان کرد: این امور به ناچار اقدام به جیره بندی آب در بین محلات و مرکز شهر شده و تعداد 2 حلقه چاه جدید در حاشیه رودخانه حفر شده که به زودی عملیات تجهیز آن از جمله برق رسانی و نصب منصوبات آغاز خواهد شد تا مشکلات مردم مهرستان و محلات آن  تا حدودی مرتفع شود.

 کریم زایی گفت: بابت قطعی و کمبود آب از تمامی مردم مهرستان و محلات عذرخواهی می کنم و امید است شهروندان نسبت به رعایت الگوی مصرف و همچنین عدم آبیاری باغ و باغچه همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 25176
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *