800
۰
در ادامه پیگیری های رسانه ای مطرح شد؛

تداوم آبرسانی سیار در "سیرکان"/ انتقال آب در دشت شمسر مستلزم تامین اعتبار است

روابط عمومی شرکت آبفای سیستان و بلوچستان گفت: انتقال آب از دشت شمسر که از مصوبات سفر وزیر است و قبلاً توسط شرکت، مطالعات آن انجام شده زمانبر و مستلزم تامین اعتبار است.
تداوم آبرسانی سیار در "سیرکان"/ انتقال آب در دشت شمسر مستلزم تامین اعتبار است
به گزارش شستون؛ این پایگاه خبری پیرامون مشکلات ساکنین شرقی ترین نقطه ایران یعنی شهر سیرکان در زمینه بحران آب در این منطقه یکشنبه 21 فروردین ماه مطلبی با عنوان "خشکسالی و بحران آب مهم ترین دغدغه اهالی شهر سیرکان" منتشر کرد.

همچین خبرنگار این پایگاه خبری در ادامه پیگیری های رسانه ای با  مسئول روابط عمومی آبفای سیستان و بلوچستان در رابطه با مطالبات شهروندان سیرکانی مبنی بر رفع مشکل کم آبی در این منطقه تماس تلفنی برقرار کرد که وی گفت: با توجه به این که هیچ امکانی برای تقویت و تامین آب در منطقه سیرکان وجود ندارد در مرحله اول تداوم آبرسانی سیار در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: بخش خصوصی به دلیل اینکه حمل آب در این منطقه صرفه اقتصادی ندارد در این زمینه ورود نمی کند که مجبور هستیم از ناوگان موجود و کمکی بهره ببریم تا مشکل آبرسانی سقایی در منطقه سیرکان رفع شود.


این مقام مسئول گفت: در حال حاضر آب مورد نیاز اهالی سیرکان از سطح ۱۰۰ متر مکعبی به صورت سیار تامین می شود و چنانچه تانکر جدید به شرکت اضافه شود اولویت با سیرکان است.

روابط عمومی شرکت آبفای سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: انتقال آب از دشت شمسر که از مصوبات سفر وزیر است و قبلاً توسط شرکت، مطالعات آن انجام شده  زمانبر و مستلزم تامین اعتبار است اما حفر و تجهیز چاه در پایین دست سد ماشکید سفلی برای انتقال آب بیشتر و پیمودن مسافت کمتر مناسب تر است.

انتهای پیام/خ
 
سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 25191
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *