800
۰
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

سیستان و بلوچستان با وضعیت مطلوب هنوز فاصله زیادی دارد

آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار با فعالان اقتصادی استان گفت: در برابر انبوه ظرفیت‌ها در سیستان و بلوچستان کارهای صورت گرفته در استان با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد.
سیستان و بلوچستان با وضعیت مطلوب هنوز فاصله زیادی دارد
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، آیت‌الله مصطفی محامی صبح امروز در دیدار صمیمی با تولید کنندگان، فعالان اقتصادی و دانش بنیان ضمن استماع موانع و مشکلات حوزه تولید اقتصاد از زبان فعالان در این حوزه بیان کرد: در برابر انبوه ظرفیت‌ها در سیستان و بلوچستان کارهای صورت گرفته در استان با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد که بخشی از آن مربوط به خودتحریمی‌ها، مقررات، آیین نامه‌ها و بخش دیگر نیز به همراهی مسئولان استان مربوط است که در این جهت دچار افت و خیزهایی بوده‌ایم.

امام جمعه زاهدان افزود: بخش دیگری از کار به فرهنگ خود مردم استان بستگی دارد که چه مقدار به سرمایه‌گذاران نگاه مثبت داشته و از آن‌ها حمایت کنند.اگر همه ما با نگاه جهادی تلاش کنیم بهبود وضعیت استان شتاب بیشتری خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: بسیاری از محورهای بیان شده از سوی فعالان اقتصادی از جمله مرز، مناطق آزاد، معادن، کشاورزی و .. در جلسات مختلف با مسئولان استان نیز بیان شده که نشان دهنده این است که مسئولان از مشکلات حوزه تولید و اقتصاد آگاه هستند و باید در موارد مورد گلایه فعالان اقتصادی جلسات با بخش‌های مختلف برگزار تا تفاهم عمومی حاصل شود.

انتهای پیام/
 
سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 25194
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *