800
۰

فایل صوتی منتسب به شورای تامین سیستان و بلوچستان جعلی است

اداره‌کل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه‌ای فایل صوتی منتشر شده منتسب به شورای تامین این استان را جعلی و در ادامه توطئه‌های تفرقه‌افکنان دشمنان دانست.
فایل صوتی منتسب به شورای تامین سیستان و بلوچستان جعلی است
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، اداره‌کل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان روز سه‌شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: گروهک منافقین طی روزهای اخیر با ساخت و انتشار اخبار و فایل صوتی جعلی منتسب به شورای تامین استان، بدنبال اجرای دسیسه قدیمی خود و ایجاد تفرقه قومی و مذهبی در سیستان وبلوچستان و استان‌های دارای تنوع قومی و مذهبی در جنوب شرق کشور و حتی ایجاد اختلاف بین مردم مسلمان در کشورهای هم‌مرز است.

لذا دبیرخانه شورای تامین سیستان و بلوچستان ضمن تکذیب این خبر؛ اعلام می‌کند؛ فایل صوتی منتشر شده کاملا جعلی بوده و صرفا با هدف تحریک و تهییج احساسات مردم ‌و در ادامه تکمیل توطئه‌های تفرقه افکنانه قومی و مذهبی دشمنان این آب و خاک ساخته و منتشر شده است.

یقینا این جریان‌سازی‌ها همچنان از سوی منافقین و دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب ادامه خواهد داشت و در آینده به شکل‌ها و ترفندهای گوناگون اجرا خواهد شد؛ از این‌رو از همه مردم شریف استان درخواست می‌شود مانند همیشه با هوشیاری و بلوغ فکری خود به اینگونه اخبار جعلی و محتواهای تکراری و دروغین توجه نکنند.
سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 25196
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *