800
۰

پخت و پزهای تازه یک گروه سیاسی در ضیافت افطاری!/ سرنخ شایعه سازی های سیاسی کجاست؟

همزمان با ضیافت افطاری محمد مهاجری، برخی چهره های اصلاح طلب و اعضای دولت قبل، پخت و پزهای تازه سیاسی خود را قوام بخشیدند.
پخت و پزهای تازه یک گروه سیاسی در ضیافت افطاری!/ سرنخ شایعه سازی های سیاسی کجاست؟
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ضیافت افطاری برای پخت و پزهای سیاسی چهره های اصلاح طلب و برخی اعضای دولت قبل، به میزبانی محمد مهاجری برگزار شد؛ میزبانی که همواره با تابلوی اصولگرایی شدیدترین حملات را به جریان انقلاب داشته است.

در این مهمانی متفاوت، چهره هایی همچون عباس عبدی، مهدی نصیری، اصغرزاده، آذری جهرمی، علی ربیعی، صادق زیباکلام، حسن آقامیری، محمدعلی ابطحی، حمعه ای، حمید حسینی، فیاض زاهد، ماندگاری، مهدی مطهرنیا و یاشار سلطانی حضور داشتند.

ترکیب ناهمگون مهمانان این ضیافت افطاری نشان می دهد که جمعی از طیف همفکر که در شایعه سازی های رسانه ای و انتشار اخبار کذب و موج سازی های خبری در کشور همسو هستند برای پخت و پزهای سیاسی دور هم جمع شدند.

روشن است در جریان سازی های سیاسی آینده باید سرنخ هر یک از اخبار کذب و تحریفی را از دل چنین جمع هایی پیدا کرد. جریان سازی هایی که به باور بسیاری از چهره های اصلاح طلب نه تنها به دنبال منافع کشور و ملت نیست بلکه صرفا اهداف حزبی برای دستیابی به کرسی قدرت را دنبال می کند.
براساس این گزارش، در این ضیافت افطاری آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت حسن روحانی درباره اقدامات خود در دوران وزارت بر حوزه ارتباطات و مخالفت با شبکه ملی اطلاعات صحبت کرده است. همچنین مهدی نصیری درباره نقش شرعی و حقوقی مردم در انتخاب ولی فقیه حرف زده است.
حالا باید منتظر بود و دید خروجی این پخت و پزهای سیاسی در ضیافت های افطاری این چنینی چه زمانی قرار است کشور را دچار هرج و مرج و مردم را دچار سردرگمی کند.
انتهای پیام/ک
سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 25197
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *