زاهدان داوطلبانه میزبان قهرمانی بوکس کشور شد

8 ارديبهشت 1401 ساعت 11:06

رئیس فدراسیون بوکس گفت: به استان‌های مختلفی نامه زدم که میزبان قهرمانی کشور شوند اما فقط زاهدان بود که این مهم را پذیرفت.


به گزارش شستون؛ حسین ثوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مراسم افطاری فدراسیون بوکس که با حضور پیشکسوتان و قهرمانان سابق این رشته برگزار شد، توضیح داد: خدا را شاکر هستم که توفیقی حاصل شد تا در کنار پیشکسوتان و بزرگان بوکس به همراه قهرمانان فعلی و گذشته یک شب خوب را سپری کنیم. همان‌طو که آقای صالحی‌امیری گفت این عزیزان ریشه‌های بوکس هستند و قائدتا حضور آن‌ها در کنار ما می‌تواند به رشد و تعالی این رشته کمک کند.
او ادامه داد: من از چند وقت پیش دنبال این موضوع بودم، اما به دلیل کرونا نمی‌شد که این دورهمی را داشته باشیم. امیدوارم با ریشه کن شدن این بیماری بتوانیم هر دو سه ماه یک‌بار باز هم دور هم باشیم. شب‌هایی که می‌تواند خاطره ساز باشد. به هر حال این دنیا زود گذر است و این خوبی‌ها هستند که می‌مانند و باعث انگیزه ما می‌شوند. واقعا روی این موضوع فکر کردیم که انجام دادیم، روزی هم می‌رسد که این جوانان نیز همانند این پیشکسوتان سن و سالی را می‌گذرانند و اگر این ریشه‌ها محکم شوند، قطعا در آینده مفید خواهد بود.
رئیس فدراسیون بوکس درباره آخرین وضعیت تیم ملی نیز اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور ما از ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود و از نظر من با توجه به اینکه به همه اجازه داده‌ایم که در قالب قهرمان کشور خود را نشان دهند، می‌توانیم تیم ملی قدرتمندی ببندیم.
او درباره برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی نیز توضیح داد: ما برای اردوهای تدارکاتی مشترک با کشورهای مختلف رایزنی می‌کنیم که اولویت ما است. بازی‌های تدارکاتی را در نظر داریم و امیدوارم این نفرات در مسیر هانگژو به آمادگی کامل رسیده و نتیجه خوبی هم کسب کنند. این موضوع دور از دسترس نیست.
برخی‌ها معتقدند به دلیل اینکه حسین ثوری اهل سیستان و بلوچستان است میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را به این استان داده‌اند. او در این‌باره اظهار کرد: شخصا به روسای هیات‌ استان‌های مازندران، تهران، خراسان رضوی و آذربایجان غربی نامه زده و حتی تماس گرفتم که میزبانی را بپذیرند و ما هم خیلی بیشتر از زاهدان به آن‌ها کمک کنیم اما هیچ یک این کار را نکردند. به همه آن‌ها قبل از سیستان و بلوچستان زنگ زدم اما تنها استان ما که پیش قدم شد همین استان سیستان و بلوچستان بود که داوطلبانه این میزبانی را پذیرفت. گناه نکرده‌اند که هم استانی من هستند.
ثوری درباره حواشی این روزهای اخیر در اطراف  فدراسیون و تیم ملی بوکس نیز توضیح داد: صحبت زیاد است، اما مهم موفقیت تیم ملی می‌باشد که مسیر خوبی را طی می‌کند. امیدواریم با کمک همه اهالی بوکس روزهای خوبی در پیش داشته باشیم.
انتهای پیام


کد مطلب: 25261

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/25261/زاهدان-داوطلبانه-میزبان-قهرمانی-بوکس-کشور

شستون
  https://shastoon.ir