800
۰
امام جمعه سراوان مطرح کرد؛

وحشت رژیم جعلی اسرائیل از تحرکات فلسطینیان/ مسلمانان زیر بار استکبار نمی روند

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: امروز یقینا رژیم صهیونیستی با این شعارها و حرکت هایی که در کرانه باختری، غزه و سرزمین اشغالی از مردم فلسطین می بیند به وحشت افتاده است.
وحشت رژیم جعلی اسرائیل از تحرکات فلسطینیان/ مسلمانان زیر بار استکبار نمی روند
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در مراسم راهپیمایی روز قدس بیان کرد: قدر دانی می کنیم  از حضور تمامی مردم انقلابی خواهران، برادران و فرزندانی که امروز برای لبیک گفتن به مسیر نبی خاتم و گره کردن مشت ها علیه استکبار جهانی و شیطان در این مکان گردهم آمدند.

وی افزود: وعده الهی این است که اولا اسلام دین جهانی می شود، خدا وعده داده که اگر تمام عالم کفر گرد هم جمع شوند بر ممالک اسلامی با تمامی تجهیزات و امکانات یورش ببرند اما اسلام پیروز و جهانگیر است و پرچم اسلام در جهان برافراشته می شود.

امام جمعه سراوان گفت: امروز اگر در این مکان گرد هم آمدیم به این جهت است که کفر مسلمانان را در سرزمین اسلامی  و در مسجد الاقصی که مقدس ترین مسجد و سرزمین مقدس و اولین قبله مسلمین است را از سرزمین خود بیرون راندن و آواره کردند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: سرزمین مقدسی که دل مسلمان عاشق این سرزمین است را غصب کردند و یک رژیم جعلی، غاصب، ضد اسلامی و ضد بشری را در قدس تجهیز کردند تا بتوانند سرزمین بیت المقدس را اشغال و هم در ممالک اسلامی مزدوری کنند.

وی تصریح کرد: مسلمانان زیر بار استکبار نمی روند و ندای خدا و فلسفه آمدن نبی خاتم (ص) بر این بود که درس استکبار ستیزی را از ایشان بیاموزیم، مردم مسلمان و  مجاهد دین با این تفکر و مبانی 73 سال به نمایندگی از جبهه حق و مسلمانان مجاهد در مقابل رژیم صفاک صهیونیستی که نماینده استکبار و کفر است ایستادگی کردند.

امام جمعه سراوان اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، حضرت امام (ره) با شناخت جبهه باطل و با شناخت ظلمی که بر مردم فلسطین شده بود و با شناخت فلسفه وجودی این رژیم جعلی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را  روز قدس نامیدند که نماد و یادآوری بشود برای پشتیبانی از مجاهدت های مردم مقام فلسطین و تودهنی بشود بر چپاول گری استبکار و خجالت زدگی شود برای کشورهای مسلمان و سردمداران کشورهای مسلمان که زیر چتر طاغوت رفتند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری تصریح کرد: امروز یقینا رژیم صهیونیستی با این شعارها و حرکت هایی که در کرانه باختری، غزه و سرزمین اشغالی از مردم فلسطین می بیند به وحشت افتاده است.

وی گفت:مشت های گره کرده و شعار ها، تزلزل و افول استکبار را هر چه سریعتر فراهم می کند، ملت انقلابی ایران همواره با پیروی از حق از مظلوم به ویژه مردم فلسطین حمایت می کند و به زودی زود رژیم بی پایه و اساس اسرائیل از سرزمین مقدس فلسطین محو خواهد کرد و شاهد پیروزی مجاهدان راه خدا خواهیم بود.


انتهای پیام/
جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 25269
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *