800
۰
با شروع کلاس های درس دانشگاه رخ داد؛

گلایه دانشجویان سراوانی از سرویس ایاب ‌ و ذهاب/ ورود دادستانی و مهلت یک هفته ای برای رفع مشکلات

دانشجویان مجتمع آموزش عالی سراوان از کمبود سرویس ایاب و ذهاب و نبود سرویس سرمایشی مناسب گلایه دارند.
گلایه دانشجویان سراوانی از سرویس ایاب ‌ و ذهاب/ ورود دادستانی و مهلت یک هفته ای برای رفع مشکلات
به گزارش شستون؛ شماری از دانشجویان مجتمع آموزش عالی سراوان نسبت به نحوه خدمات دهی این مرکز آموزشی از جمله سرویس دهی، نظافت، سیستم سرمایشی و گرمایشی و خدمات سلف سرویس معترض هستند و این گلایه را با دادستان شهرستان در میان گذاشتند.


دانشجویان دختر از نبود سرویس سرمایشی مناسب و نامطلوب بودن نحوه ایاب و ذهاب و مکان خوابگاه و همچنین دانشجویان پسر از نظافت و کیفیت غذا گلایه داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین شهری نژاد دادیار حقوق عامه و نماینده دادستان به همراه مسئول بسیج دانشجویی عصر روز گذشته از خوابگاه های دانشجویان بازدید و پای درد دل آنها نشستند.

کریم زایی مسیول امور دانشجویی مجتمع آموزش عالی سراوان با اعلام اینکه برای رفع مشکلات خوابگاه ها فرصت اندکی داشتند اما در حد امکان در تلاش هستند تا دغدغه دانشجویان را رفع کنند.

وی افزود: کارکنان تاسیسات و خدمه در حال نظافت و رفع عیوب سیستم سرمایشی خوابگاه ها هستند و تا چند روز آینده این مشکل نیز مرتفع می شود.

این مقام مسئول در خصوص اعتراض دانشجویان مبنی بر نامطلوب بودن سرویس ایاب و ذهاب گفت: برای تامین سرویس دانشجویان از چند روز گذشته اطلاعیه منتشر کرده اند و به محض اعلام آمادگی افراد و انعقاد قرارداد با مینی بوس داران این مشکل نیز مرتفع می شود.

دادیار حقوق عامه و نماینده دادستان سراوان به مسیولین مربوطه مجتمع آموزش عالی سراوان مهلت یک هفته ای داد  تا مشکل دانشجویان مرتفع شود.

وی افزود: طبق بازدید انجام و بازه زمانی اندک که مسیولین مجتمع آموزش عالی داشتند، خدمات انجام شده مطلوب ارزیابی بود.

این مقام مسئول گفت: گلایه های دانشجویان را شنیدیم و مقرر شد دانشگاه ظرف مدت یک هفته نواقص مربوط به خوابگاه ها و  سرویس ایاب و ذهاب را رفع کنند سپس بازدید مجدد از خوابگاه ها صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 25327
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *