800
۰

جو سازی مغرضین داخلی و معاندین با هدف ایجاد نارضایتی بین مردم /ابلاغ قیمت ها بر اساس مصوبه ستاد تنظیم باز به صنوف

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: افراد مغرض داخلی و معاندین در پی جوسازی برای ایجاد نارضایتی مردم از دولت و نظام هستند.
جو سازی مغرضین داخلی و معاندین با هدف ایجاد نارضایتی بین مردم /ابلاغ قیمت ها بر اساس مصوبه ستاد تنظیم باز به صنوف
به گزارش شستون؛ جلسه نظارت بربازار با حضور حسین نکویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان، نماینده گان جهاد کشاورزی، صنعت و معدن تجارت، رئیس اصناف، رئیس اتحادیه خواربارفروشان و تیم های نظارتی در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه برگزار شد.

حسین نکویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان به وضعیت بازار و شایعات کمبود و گرانی نان ماکارونی پرداخت و بیان کرد: باتوجه به موضوعات و شایعاتی که اخیر در خصوص گرانی و کمبود ماکارونی و نان درجای جای کشور و سطح شهرستان بین مردم در فضای مجازی و حقیقی بوجود آماده بود،با رصد و نظارت های بعمل آمده وهمچنین تهیه گزارشات توسط رسانه های این منطقه از خواربار فروشی ها مشخص شد که کاملا کذب است.

وی افزود: همانطور که دولت و وزیر اقتصاد اعلام کرده بودند، نان، ماکارونی و خیلی از اجناس افزایش قیمت نخواهند داشت،افراد مغرض داخلی و معاندین در پی جوسازی برای ایجاد نارضایتی مردم از دولت و نظام هستند، تیم های نظارتی شبانه روز به صورت نامحسوس در حال گشت زنی می باشند و مردم همکاری لازم را داشته باشند درصورت مشاهده هرگونه احتکار و گرانی گزارشات را با شماره ۱۱۴ اطلاعات اعلام نمایند و به شایعات توجه نکنند.

نکویی گفت: باتوجه به رصد های به عمل آمده خبرهای خوشی در خصوص کشف احتکار کالا برای مردم شهرستان مهرستان داریم و باهمکاری مردم اجازه نخواهیم داد سودجویان به اهداف شومشان برسند.

صالح سندکزهی رئیس اصناف و اتحادیه خواربارفروشان در حاشیه جلسه ضمن تشکر از ورود سپاه و جهادکشاورزی در خصوص کنترل و نظارت بر بازار،گفت: قیمت ها براساس ابلاغیه ستاد تنظیم بازار به همه اصناف ابلاغ شده و در صورت هرگونه افزایش قیمت بامتخلفین برخورد می‌شود و صنعت معدن به صورت جدی وارد میدان شده است.

انتهای پیام/
سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 25349
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *