800
۰
معضل بی پایان در جنوب شرق؛

قطعی آب؛ مرثیه تکراری که امان مردم را برید/ سارقین بلای جان شهروندان سراوانی

ساکنین روستای هوشک سراوان از قطعی مکرر آب در این منطقه گلایه دارند و بارها با بهره گیری از بستر فضای مجازی مطالبه خود را به گوش مسیولان رسانده اند.
قطعی آب؛ مرثیه تکراری که امان مردم را برید/ سارقین بلای جان شهروندان سراوانی
به گزارش شستون، قطعی پی در پی  آب در نقاط مختلف سراوان در  فصول مختلف سال مطرح می شود اما با شروع فصل گرما این گلایه ها به اوج خود می رسد چرت که برخی از نقاط در سطح در شهرستان سراوان روزها بدون آب هستند.

قطعی آب قصه امروز و دیروز در این شهرستان مرزی نیست بلکه سالیان سال است که مردم مرزدار این خطه از کشور دغدغه آب را به دوش می کشند و هر بار با وعده مسئولین کور سوء امیدی در اذهان آنها به وجود می آید.

اما وعده های مسیولین به گونه ای بوده که مردم چنین می اندیشند که شاید گوش شنوایی برای رفع این مطالبه به حق آنان ندارند.

اینبار اهالی روستای هوشک به دلیل قطعی طولانی آب به مدت دو روز ابراز گلایه کردند و با بهره گیری از بستر فضای مجازی این مطالبه خود را به گوش مسیولین رساندند که پیگیری های خبرنگار ما از مسئولین مربوطه حاکی از آن است که سارقین علت قطعی دو روزه آب در روستای هوشک بوده‌اند.

سارقین؛ بلای جان ادارات و شهروندان سراوانی

سعید جنگی زهی رئیس آبفای سراوان به خبرنگار ما علت قطعی آب در روستای هوشک را سرقت مکرر کابل است که در دو ماه اخیر چندین مرحله کابل برق چاه های آب مورد سرقت قرار می گیرند.

وی افزود: به وظیفه خود در قبال مسئولیتی که در مقابل مردم داریم به درستی عمل می کنیم اما به دلیل سرقت های فراوان کابل برق چاه های آب شرب که خارج از شهر قرار دارند گلایه مردم را به دنبال داشته است.

این مقام مسیول با بیان اینکه سارق یا سارقین شناسایی نشده اند، ادامه داد: سرقت کابل و تاسیسات چاه های آب شرب خسارات فراوانی را به دنبال داشته و هر بار حداقل مبلغی بالغ بر ۵۰ میلیون تومان به اداره آب و فاضلاب شهرستان خسارت وارد می شود.

جنگی زهی گفت: با شورا و دهیاران و معتمدین روستاهای اطراف شهرستان جلسه برگزار شده و درخواست همکاری جهت شناسایی سارقین داشته ایم چرا که سرقت های مکرر کابل و تجهیزات چاه های آب شرب در این منطقه ما را نیز کلافه کرده است.

وی خاطر نشان کرد: از شهروندان نیز انتظار می رود همکاری لازم در جهت شناسایی سارقین را با اداره آب و فاضلاب شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 25353
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *