800
۰
معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

رعایت نکات مدیریت مصرف انرژی در مجموعه سپاه و بسیج نهادینه شده است/آمادگی سپاه وبسیج برای همکاری در فرهنگسازی مدیریت مصرف

سردار عوضعلی فقیری با اشاره به اینکه رعایت نکات مدیریت مصرف انرژی در مجموعه سپاه و بسیج نهادینه شده است، گفت: بسیج و سپاه آماده هرگونه همکاری با شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان جهت عبور موفق از گذر پیک تابستان سال جاری است.
رعایت نکات مدیریت مصرف انرژی در مجموعه سپاه و بسیج نهادینه شده است/آمادگی سپاه وبسیج برای همکاری در فرهنگسازی مدیریت مصرف
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، سردار عوضعلی فقیری، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با حضور در محل دفتر مدیریت شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به اینکه بهینه سازی مصرف انرژی در بخش های عمرانی سپاه پاسداران آغاز شده است، بیان کرد: در این زمینه دوره های آموزشی جهت شناخت و اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف انجام می شود.

وی با بیان اینکه ممیزی انرژی به ویژه در حوزه اشتراک های با مصرف بالای این سازمان انجام می شود، ادامه داد: فرهنگ سازی، تولید محتوا، همکاری در حوزه اقناع سازی، استفاده از ظرفیت بسیج اصناف و اقشار از جمله نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان با بیان اینکه جهاد امروز، انجام کار دلسوزانه به همراه مسئولیت پذیری برای مردم است، اظهار داشت: بسیج و سپاه آماده هرگونه همکاری با شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان جهت عبور موفق از گذر  پیک تابستان سال جاری است.

خلیل عوض زاده، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان در ادامه ضمن تقدیر از همکاری و همراهی همیشگی فرماندهان و نیروهای سپاه و بسیج این استان در کنترل و اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف انرژی، گفت: یکی از اقدامات ارزشمند شرکت توزیع نیروی برق این استان که از سال گذشته شروع و همچنان ادامه دارد؛ اصلاح، توسعه و بهینه سازی شبکه های توزیع برق روستایی این منطقه است که تاکنون حدود ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار در این بخش هزینه شده است.

وی ادامه داد: انعقاد تفاهم نامه با مشترکان کشاورزی، صنعتی، تجاری و اداری، لزوم استفاده از انرژی های تجدید پذیر، شناسایی و کشف مراکز غیر مجاز رمز ارز، شناخت و ترویج الگوهای مصرف انرژی بین مردم از جمله نکات مهمی است که باید به آن توجه شود.

این مسئول به ظرفیت حدود ۶۰ مگاواتی دیزل ژنراتور ها این استان اشاره کرد و افزود: ضمن لزوم رعایت مصرف انرژی توسط ادارات، استفاده از ظرفیت دیزل ژنراتور سازمان ها  نقش مهمی در مدیریت مصرف انرژی به ویژه در ساعات اوج مصرف برق دارد.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 25356
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *