در راستای محرومیت زدایی؛

آیین افتتاحیه ۷۶پروژه محرومیت زدایی درمهرستان برگزار شد

28 ارديبهشت 1401 ساعت 8:26

آیین افتتاحیه ۷۶ پروژه محرومیت زدایی با حضور فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مهرستان برگزار شد.


به گزارش شستون، آیین افتتاحیه ۷۶پروژه محرومیت زدایی با حضور سردار احمد شفائی جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق و فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، فرماندار مهرستان، فرمانده سپاه شهرستان، ائمه جمعه وجماعات، بخشداران، شورای اداری، سران طوایف، معتمدین، بسیجیان و عموم مردم به صورت تجمیعی در محل سالن سپاه مهرستان برگزار شد.

احمد شفائی جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق در حاشیه این مراسم بیان کرد: خدا را شاکریم که بسیج درحوزه سازندگی و محرومیت زدایی در این چند سال برای مردم مهرستان پابه رکاب بوده و امید می رود دولت انقلابی در این حوزه با تمام توان وارد عمل شود.

ناصردُرازهی فرماندار مهرستان نیز در حاشیه این مراسم گفت: اقدامات بسیج و سپاه از چشم مردم مهرستان پوشیده نیست و در این هشت ماه آوار برداری دولت، دوشادوش دولت در همه زمینه ها به خصوص محرومیت زدایی و کنترل بازار و و جلوگیری از جو سازی های معاندین برای نا امیدی مردم واقعا نقش آفرینی کرده است.

حسين نکویی فرمانده سپاه مهرستان در این مراسم بیان کرد: در طول سه سالی که به عنوان خادم مردم مهرستان در بسیج معرفی شدم تمام تلاش را برای محرومیت زدایی مردم انجام داده ام و این ۷۶پروژه که در۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ انجام آماده و تقدیم مردم شده با استقبال و حمایت علما مردم و کارکنان جهادی صورت گرفته است.

مولوی عبدالخالق حسین زهی امام جمعه اهل سنت مهرستان درحاشیه این مراسم اظهار کرد: مردم شريف و قدر شناس مهرستان بسیج و سپاه را به عنوان یک نهاد مردمی و یاری رسان می دانند و پیوسته ارتباط دارند و این نهاد در همه زمینه ها در کنار مردم بوده است که جای تشکر دارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 25414

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/25414/آیین-افتتاحیه-۷۶پروژه-محرومیت-زدایی-درمهرستان-برگزار

شستون
  https://shastoon.ir