800
۰
سردار سلامی:

بقای عزتمندانه ملت ها در سایه تداوم مقاومت ممکن است/ دشمن دیگر توان پاسخ‌دهی ندارند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بقای عزتمندانه ملت ها در سایه تداوم مقاومت ممکن است.
بقای عزتمندانه ملت ها در سایه تداوم مقاومت ممکن است/ دشمن دیگر توان پاسخ‌دهی ندارند
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرلشکر حسین سلامی پیش از ظهر جمعه در اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول الله (ص) که به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، طی سخنانی گفت: شهدا مایه افتخار و مباهات هستند و باید راه آن‌ها تداوم داشته باشد.
 
وی گفت: امروز در جوار ملکوتی امام خمینی (ره) و در جوار شهیدان والامقام انقلاب اسلامی هستیم، بسیجیان در سخت‌ترین برهه تاریخ و در زمان هجوم صدام به عنوان مظهر شرارت علیه انقلاب اسلامی ایستادند، مقاومت کردند و امام را در صحنه نبرد جهانی تنها نگذاشته و به عهدتان وفا کردید.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیجیان در عملیات مختلف دفاع مقدس درخشیدند، بسیجیان هرگز از هیبت ظاهری امپراتوری‌ها نترسیدند و آمدند، تا دوباره امام مسلمین در محراب مسجد کوفه ضربت نخورده و تنها نماند، بسیجیان آمدند، تا امامشان در نبرد با معاویه زمان تنها نمانده و حادثه غم انگیز عاشورا تکرار نشود، تاریخ نمایش و همایش دل انگیز بسیجیان را ثبت خواهد کرد، بسیجیان استوانه‌های مستحکم امنیت کشور و سپر مستحکم بلای این امت و میدان دار نبرد، با استحکام هستید.
 
سلامی با بیان اینکه مردانی که استقامت دارند، تاریخ را می‌سازند، خطاب به بسیجیان گفت: ملت‌ها برای بقا عزتمندانه همواره باید بدرخشند، ترسیم سیمای درخشان شرافت و کرامت برای یک ملت، نیار به امتداد مقاومت است، ملت بزرگ ایران درس‌های فراموش نشدنی به دشمنان دادند و هنوز هم در صحنه حضور دارند.
 
وی خطاب به بسیجیان گفت: شما در راه خدا جهاد کرده و در این مسیر از سرزنش هیچ ملامتگری نمی‌ترسید، هرکجا دشمن ظاهر شد، او را شکست دادید، چه در عرصه نظامی و دفاعی و در هشت سال دفاع مقدس در عرصه حضور داشتید، اما شکوه شما تنها به دفاع مقدس محدود نشد، پس از دفاع مقدس نیز در تمام عرصه‌ها دشمن شکست دادید.
 
سلامی اضافه کرد: برای شکست یک سستی کافی است، ملت ایران درس‌های فراموش‌نشدنی به دشمنانش داده و با این حقیقت آشنا است که استقلال و عظمت و کرامت ما به باقی ماندن در صحنه دفاع از نظام و انقلاب وابسته است.
 
وی به دشمنی‌های استکبار جهانی و صهیونیسم علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن همواره مانند گرگ گرسنه زوزه می‌کشد و اوهام و خیالات خود را در فضای رسانه‌ای منتشر می‌کند، او فکر می‌کند ملت به فراخوانی‌های او و به دروغ‌ها و شایعه‌پراکنی‌های او پاسخ می‌دهد؛ او ملت ایران را هنوز نشناخته است چراکه همواره خنثی‌کننده اوهام و اباطیل دشمن است، کاخ سفید در هیچ لحظه‌ای از این ۴۳ سال گذشته از طراحی توطئه علیه ملت ایران دست بر نداشته است؛ در نقطه مقابل هم ملت ایران همواره خنثی‌کننده این توطئه‌ها بوده است و در حالی که ما امروز از هر زمانی مقتدرتر و قوی‌تر هستیم، دشمن را کاملاً در حال زوال می‌بینیم، همانگونه که فرار او از افغانستان و شکستش در یمن و فرار تدریجی‌اش از عراق را دیدیم.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در عین حال طلوع خورشید با عظمت اسلام را شاهد هستیم که انقلاب بزرگ و شکوهمندمان چه تأثیری در بلاد اسلامی بر جای گذاشته است، انقلاب اسلامی دشمن را فرسوده و خسته کرده است.
 
وی خطاب به بسیجیان عنوان کرد: شما را در حوادث طبیعی و مهار بیماری کرونا و حمایت از معیشت مردم مسلمانمان دیدیم، شما سپاه نبوی هستیم، پایگاه‌های مقاومت را به پناه‌گاه‌های امن و ایمن مردم تبدیل کنید، حتماً شما به امداد مردم بشتابید، همیشه در شرایط سخت اولین بودید، امروز هم باید در شرایط اقتصادی کشور به کمک مردم بیایید و پایگاه‌های مقاومت را به پایگاه‌های امداد تبدیل کنید، شما بسیجیان در فاصله زمانی نزدیکی در جایی نماز می‌خوانید که آرزوی بزرگ همه ما است و آن هم نماز خواندن به امامت پیشوای مسلمین جهان در صحن مسجدالاقصی است.
 
بر اساس این گزارش، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حالی که توسط سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین همراهی می‌شد، با حضور در اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول الله (ص) از نیروهای آماده در مراسم سان دید پس از آن گروه رزم نوازان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اجرای سرود در حضور فرماندهان بلند پایه سپاه پرداختند.
 
در این مراسم که با نمایش‌های مختلف اقتدار بسیجیان همراه است، حدود ۵۰ هزار نفر از گردان‌های مختلف بسیج حضور دارند.
 
انتهای پیام/
جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 25440
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *