800
۰
مدیریت بحرانی که با بحران مواجه است؛

مردم سراوان نگران روزهای بحران/ یک شهر و یک خودروی آتش نشانی!

ساختمان شماره 2 شهرداری سراوان در سال 86 کلنگ زنی شده اما پس از گذشت 15 سال شهروندان همچنان چشم انتظار افتتاح آن هستند.
مردم سراوان نگران روزهای بحران/ یک شهر و یک خودروی آتش نشانی!
به گزارش شستون؛  در حالی خودروهای آتش نشانی در سراوان فرسوده شده و مواقع بحران امکان خدمت رسانی مطلوب وجود ندارد و شهرداری باکمبود تجهیزات و ماشین آلات مواجه است که سال هاست از کلنگ زنی دومین ایستگاه آتش نشانی این شهرستان می گذرد و با وجود بیش از یک دهه همچنان شهروندان این منطقه چشم انتظار قیچی ربان قرمز افتتاح آن هستند.

داشتن تجهیزات و امکانات لجستیکی در مواقع بحران که بتوان از کوچه پس کوچه های تنگ و معابر باریک عبور کند بسیار ضروریست و با توجه به مسافت طولانی که سراوان با مرکز استان دارد می طلبد مسئولین نسبت به تهیه و تامین تجهیزات اهتمام کافی را داشته باشند.

از آنجایی که آتش نشانی شغلی پر خطر و استرس زاست و هنگام بروز حادثه نیاز به سرعت عمل بالا و تبحر دارد اما کمبود امکانات و ماشین آلات در این شهر به یک خلاء بزرگ تبدیل شده و امداد رسانی را با مشکل مواجه کرده با این تفاسیر با توجه به ضرورت و اهمیت داشتن تجهیزات ضروریست تامین امکانات مورد نیاز در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

خودنمایی کمبود امکانات و ماشین آلات آتش نشانی در سراوان
 
محمد امین سیدی شهردار سراوان در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: ساختمان شماره 2 آتش نشانی سراوان در سال 86 کلنگ زنی شده و اعتبار آن به صورت کامل از سمت دولت پرداخت شده اما این اعتبار در سنوات گذشته در مواردی غیر از این پروژه هزینه شده است.
 
وی افزود: در حال حاضر از محل درآمدهای شهرداری اعتبار برای ادامه ساخت ساختمان آتش نشانی جدید در نظر گرفته شده  که نصب درب و پنجره در حال انجام است.
 
این مقام مسئول ادامه داد: از پنج خودروی آتش نشانی در سراوان چهار دستگاه معیوب است و تنها با یک دستگاه خودرو اقدام به اطفاء حریق می کنیم.
 
یک خودرو آتش نشانی و بیش از 60 هزار نفر جمعیت!

سیدی خاطر نشان کرد: در زمینه نیروی انسانی در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و به تازگی 18 نفر از طریق آزمون استخدامی جذب آتش نشانی شهر شدند و در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.
 
وی تصریح کرد: به دلیل کم عرض بودن معابر سطح شهر و ترافیک بالا در سراوان هنگام وقوع حادثه با مشکل مواجه می شویم.
 
شهردار سراوان گفت: در پیگیری های صورت گرفته با سازمان شهرداری های کشور در خصوص در اختیار قرار دادن خودرو و تجهیزات آتش نشانی قول هایی داده شد اما انتظار می رود این مشکل در کمترین زمان ممکن رفع شود.
 
انتهای پیام/ http://asrehamoon.ir/vdca0an6049nyi1.k5k4.html
 
يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۹
کد مطلب: 25561
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *