800
۱
بازپخش سکانس پر تکرار در دیار نخل و نگاره؛

صف های طولانی بنزین در سراوان پایان ندارد+فیلم

صف های طویل بزنین در شرقی ترین نقطه ایران در روزهای گرم و طاقت فرسا، ساکنین این خطه از کشور را در رنج و عذاب قرار داده است.
صف های طولانی بنزین در سراوان پایان ندارد+فیلم
به گزارش شستون؛ ساعت هفت و نیم صبح امروز چهارشنبه یکم تیرماه صف‌های طولانی بنزین در سراوان  باز هم شما گرفت که این صف های طویل بنزین به رنج بی پایان و قصه پر غصه  برای مردم این خطه از کشور تبدیل شده است.

 گفته می شود تفاوت قیمت سوخت در آن سوی مرزها و عدم نظارت مسئولین نظارتی در شهرستان باعث شده شهروندان ساعات طولانی را در گرمای طاقت فرسای این روزهای شهرستان را در صف باشند.

به گفته برخی از شهروندان هر گالن 60 لیتری بنزین در آن سوی مرز با قیمت بیش از 700 هزارتومان به فروش می رسد که این موضوع باعث شده شهروندان برای تهیه بنزین مورد نیاز خود با مشکل مواجه شوند.

از سوی دیگر عدم رعایت صف توسط برخی از افراد نیز به طولانی شدن صفوف در سراوان دامن زده و علاوه بر نادیده گرفتن حقوق دیگر موج هرج و مرج در پمپ های بنزین شده است.

با توجه اعلام هواشناسی از یکم تیرماه دمای هوا ۸ تا ۱۰ درجه سانتیگراد در برخی از شهرستان های استان از جمله سراوان افزایش می‌یابد و توصیه شده که مردم از حضور طولانی مدت در محیط باز خودداری نمایند از سوی دیگر یکی بنزین از نیازهای اساسی مردم محسوب می شود که انتظار می رود برای حل این مشکل تدابیر لازم اتخاذ شود.

انتهای پیام/

 
چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 25630
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *