با تلاش شبانه روزی نجاتگران هلال احمر سیستان وبلوچستان؛

۱۴۸ حادثه دیده در خرداد ماه امدادرسانی شدند

6 تير 1401 ساعت 8:28

علیرضا میربهاء الدین، مدیرعامل جمعیت هلال احمرسیستان و بلوچستان از امدادرسانی به ۱۴۸ حادثه دیده در حوادث خرداد ماه خبر داد.


به گزارش شستون؛ علیرضا میربهاءالدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: در خرداد ماه  امسال نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به ۱۴۸ حادثه دیده در حوادث امدادرسانی کردند.

وی اظهار کرد: در ماه گذشته ۲۴  مورد حادثه در سطح استان به جمعیت هلال احمر گزارش شده است که  ۲۰ مورد حادثه جاده ای ، یک مورد سیل و  آبگرفتگی ، ۲ مورد زلزله و یک مورد آتش سوزی جنگل و مرتع  بوده، که توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان امدارسانی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: در امدادرسانی‌ ماه گذشته ۱۴۱ نیروی عملیاتی در قالب ۳۵ تیم به همراه ۳۲ دستگاه خودرو امدادی و آمبولانس جهت پاسخگویی به حوادث در سطح استان اعزام شده اند.

وی ادامه داد: ۲۳ مورد رهاسازی توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر  در خرداد ماه  انجام گرفت.

این مسئول اضافه کرد: در سیل و آبگرفتگی ماه گذشته ۴۹ نفر در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند و بسته های غذایی ۷۲ ساعته بین آنها توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: در خردادماه امسال  به ۲۷۳  آسیب دیده از حوادث آتش سوزی منازل در سطح استان  اقلام زیستی و  معیشتی توسط جمعیت هلال احمر استان ارائه شد.

میربهاءالدین خاطر نشان کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حادثه دیدگان است و نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان  آماده امدادرسانی به هموطنان حادثه دیده می باشند.

انتهای پیام/ http://asrehamoon.ir/vdchvwnz-23nkvd.tft2.html

 


کد مطلب: 25656

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/25656/۱۴۸-حادثه-دیده-خرداد-ماه-امدادرسانی-شدند

شستون
  https://shastoon.ir