بازیگر پیشکسوت:

ترور شهید سلیمانی و ساقط‌کردن هواپیمای مسافربری نمادهایی از حقوق بشر آمریکایی است

12 تير 1401 ساعت 13:03

محمود مقامی گفت: امریکا در موارد متعدد مانند ترور سردار سلیمانی، ساقط کردن هواپیمای مسافربری دشمنی خود را ثابت کرده و نشان داده است که نمونه هایی از حقوق بشر امریکایی است.


به گزارش شستون؛ بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با صبح زاگرس با اشاره به حادثه تلخ ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایرانی در خلیج فارس در سال 67 بیان کرد: بنده همانند سایر مردم کشورم امریکا را دشمن شماره یک کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران می دانم.

محمود مقامی تاکید کرد: دشمنی امریکایی ها همیشه وجود داشته است و در موارد متعدد مانند ترور سردار سلیمانی، ساقط کردن هواپیمای مسافربری و موارد بسیار دیگر دشمنی خود را ثابت کرده و نشان داده است که نمونه هایی از حقوق بشر امریکایی است.
وی افزود: هر اندازه این اتفاقات بیشتر شود دشمنی ما با آن‌ها بیشتر می‌شود و فقط باید به فکر چاره‌اندیشی باشیم که چگونه از شر این شیطان پلید خلاص شویم.
مقامی به برخورد امریکا با ایرانی ها در قبل از انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: امریکایی ها قبل‌ از انقلاب هم دشمن ما بودند چرا که منابع ما را می‌بردند اما آن موقع رژیم پهلوی به درخواست های آن ها تن می داد و کنار می‌آمدند اما اکنون ما مقابل آن ها هستیم و باج نمی‌دهیم و به همین دلیل است که دشمنی باقی‌مانده است.
این هنرمند پیشکسوت در پایان تاکید کرد: اگر آمریکایی ها بخواهند مملکت ما را مورد سوءاستفاده قرار دهند و نیت غارتگری داشته باشند این دشمنی وجود دارد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 25680

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/25680/ترور-شهید-سلیمانی-ساقط-کردن-هواپیمای-مسافربری-نمادهایی-حقوق-بشر-آمریکایی

شستون
  https://shastoon.ir