امام جمعه سراوان مطرح کرد؛

درخشش خوب سپاه پاسداران در مبارزه با تروریسم بین الملل در منطقه/ تلاش انقلاب اسلامی در مسیر وحدت است

7 بهمن 1401 ساعت 12:53

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری با اشاره به تلاش پارلمان اروپا برای قراردادن نام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی گفت: با قطعنامه هایی که هیچ مبنایی ندارند نمی‌تواند نهاد های انقلابی را از پای در آوردند، سپاه پاسداران در مبارزه با تروریسم در منطقه و تروریسم بین المللی درخشش خوبی داشته است.


به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان بیان کرد: وحدت بین ملت اسلام فرمان خداست، امر خدا را نباید به هیچ بهانه ای شکست، انقلاب اسلامی به جهت اینکه دستور الهی در اسلام است در مسیر وحدت تلاش می کند.

وی با اشاره به اینکه گفتمان امامین انقلاب در راستای وحدت است، گفت: امروز به هیچ بهانه ای نمی توان به امر خدا خدشه وارد کرد و افرادی که گفتار وحدت شکنانه دارند بدانند از مسیر خدا منحرف شده اند.

خطیب نماز جمعه سراوان ادامه داد: افرادی که در غبار آلودگی که دشمنان ایجاد کردند و طینت ناپاک آنها ظهور پیدا کرد، بر طبل تفرقه می کوبند یقینا در پیشگاه خدا بازخواست خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به حضور معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه به استان سیستان و بلوچستان، بیان کرد: سیستان و بلوچستان استان پهناوری است که منابع طبیعی خدادادی و نیروی انسانی جوانی دارد، انتظار است از سفر معاون اول رئیس جمهور و وزرا به این استان بهره برداری های خوبی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه پهناوری استان فرصت مناسبی است که مبادلاتی در زمینه اقتصادی برای پیشرفت و آبادانی استان و کشور انجام شود، افزود: یکی از ویژگی های این استان داشتن ساحل و دریاست که ایران را به تمام دنیا و راه های آبی آزاد دنیا متصل می کند، برنامه ریزی هایی در باب زیر ساخت ها و بسترسازی هایی برای اسکله ها در حال انجام است اما زیباست که برای آبادانی مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه سراوان خاطر نشان کرد: انتظار داریم با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزار، برنامه ریزی مناسبی برای کاهش صف ها به ویژه صف بنزین، گاز و نان انجام شود چرا که شایسته نظام اسلامی و مردم نیست که در باب خرید نان در صف باشند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری تصریح کرد: این روزها شنیدیم قطعنامه ای علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پارلمان اروپا دنبال می شود، دشمن از ابتدای انقلاب با نهاد ها و چهره های انقلابی دشمنی می کند، جدیدا به سمت نهادی رفته که در ابعاد مختلف در انقلاب اسلامی تاثیر گذار بوده و‌ دشمنان را به زانو در آورده است.

وی ادامه داد: دشمنان بدانند هر هجمه ای بر نظام و انقلاب وارد کنند نمی توانند کاری از پیش برند، چهل و سه سال تمام تلاش خود را برای زمین زدن انقلاب کرده اند اما دست خدا قدرتمند است، انقلاب از همه گردنه هایی که به وجود آوردند عبور کرد و در اوج قدرت است.

خطیب نماز جمعه سراوان افزود: با قطعنامه هایی که هیچ مبنایی ندارند نمی‌تواند نهاد های انقلابی را از پای در آوردند، سپاه پاسداران در مبارزه با تروریسم در منطقه و تروریسم بین المللی درخشش خوبی داشته است، دشمنان رسوایی هایی را در عالم به جهت مقاومت نیروهای مقاومت انقلابی دیده اند و به همین دلیل به دنبال سرپوش گذاشتن بر این موضوع هستند اما هر تلاشی بکنند سرانجامی نخواهد داشت.

حجت السلام و المسلمین بامری گفت: گرفتاری های اقتصادی و مشکلاتی داریم اما انقلاب اسلامی از همه گردنه هایی که دشمنان برای متوقف کردن انقلاب درست کرده اند عبور کرده است، در صحنه های مختلف بین المللی حضور پر قدرت انقلاب را مشاهده می کنیم.

وی با بیان اینکه کسی که حقیقت انقلاب و جان فشانی شهدا را نبیند یقینا رسوا و ذلیل خواهد شد، تصریح کرد: آشوب هایی که اخیرا در کشور و استان ایجاد شد به این جهت بود که انقلاب اسلامی از مباحث مختلف عبور کرده و قدرتمند است و دست آنها ضعیف تر از آن است که پنجه در پنجه انقلاب بگذارند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 26039

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/26039/درخشش-خوب-سپاه-پاسداران-مبارزه-تروریسم-بین-الملل-منطقه-تلاش-انقلاب-اسلامی-مسیر-وحدت

شستون
  https://shastoon.ir