800
۰
همزمان با سراسر کشور؛

گلبانگ انقلاب در زادگاه خورشید ایران نواخته شد

گلبانگ انقلاب با حضور جمعی از مسئولین در سراوان نواخته شد.
گلبانگ انقلاب در زادگاه خورشید ایران نواخته شد
به گزارش شستون، آیین نواختن شدن گلبانگ انقلاب با حضور امام جمعه سراوان، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستانی، مدیر آموزش و پرورش، خانواده معظم شهدا، جمعی از مسئولین، فرهنگیان، دانش آموزان در سالن الغدیر آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان بیان کرد: ایام ولادت با سعادت جواد الائمه و ورود به دهه مبارکه فجر، سالروز ولادت با سعادت امیر مومنان علی (ع) را تبریک می گویم، امید در ماه رجب که یکی از بهترین ماه هایست که خداوند متعال فضل مضاعف در آن قرار داده، پاسداشت نعمت بزرگ الهی یعنی انقلاب اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از بهترین عبادت ها نزد خدای متعال این است که انقلاب اسلامی را قدر بدانیم و در مسیر انقلاب قرار بگیریم، افزود: دو مسئولیت در ایام الله دهه فجر بر عهده داریم در وهله اول باید نسبت به انقلاب و حقیقت انقلاب اسلامی شناخت پیدا کنیم.

امام جمعه سراوان ادامه داد: اگر می‌خوایم انقلاب را بشناسیم باید در ابتدا امام را بشناسیم، امام یکی از پاک ترین، عالم ترین، شجاع ترین، دلسوز ترین،‌ بصیر تر و پر زحمت کش ترین آدم زمان خود برای تحقق اسلام، احیای پرچم اسلام و خداشناسی بود.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به اینکه مسیر، گفتمان و قلم امام در مسیر ترقی اسلام با نگاه وحدت و محبت مسلمان است، اضافه کرد: کم داریم شخصیتی در این تراز که یک مرجع عالی قدر به معنای واقعی کلمه تبعید و سختی ها و رنج ها را با جان بخرد و برای تحقق پرچم اسلام و مسلمانان عالم ترقی پیدا کند و گرد وغبار چهره اسلام را گردگیری و اسلام را زنده کند.

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمن تلاش می کند دلها را از امام جدا و گفتمان انقلاب را تحریف کند، مسیری که امام توسط انقلاب برای ما به وجود آورد یعنی اسلام را زنده کرد و ندای آن را به کشور همه عالم رساند.

امام جمعه سراوان گفت: انقلاب اسلامی یک نعمت و حقیقت است، افرادی که علیه این حقیقت حرف بزنند و ناشکری کنند و به دلسوزی ها توجه نکنند، همچنان که ابولهب سرزنش شد، مورد سرزنش قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین بامری بیان کرد: امروز مستقل ترین و آزاد ترین کشور در جهان هستیم، افرادی که شعار زن زندگی آزادی می دهند دنبال این هستند مسلمانی در زنان نباشد، می خواهند زن ما بدون چادر و عریان در کوچه و بازار حضور داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما را آزادی عزتمند داد تا زن مسلمان ایرانی با تمام عزت در میدان ورود کند، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی همه مردم را دخیل کرد در امورات نظام دخالت داد به طوریکه به صورت میانگین هر یک سال یک انتخابات داریم.

امام جمعه سراوان تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای استقلال به پا خواسته و با قلدر ترین قلدرهای عالم دست به پنجه شده است، دشمنان برای انقلاب مشکلاتی را به وجود آوردند اما معتقدیم قدرت خدا بالاترین قدرت است، امروز هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد.

لازم به ذکر است این مراسم به همت بسیج دانش آموزی سپاه شهرستانی سراوان و آموزش و پرورش به مرحله اجرا در آمد.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 26043
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *