800
۰
به مناسبت روز درختکاری انجام شد؛

کاشت ۷۵ اصله نهال به نام ۷۵ شهید در سراوان

به مناسبت روز درختکاری ۷۵ اصل نهال با نام ۷۵ شهید مزین و غرس شد.
کاشت ۷۵ اصله نهال به نام ۷۵ شهید در سراوان
به گزارش شستون؛ به مناسبت هفته درختکاری و با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی سراوان، منابع طبیعی و با حضور جمعی از مسیول آیین کاشت نهال در سراوان انجام شد که ۷۵ اصله نهال در بلوار دکتر رحمانی ظلع جنوبی بیمارستان ایرانمهر به نام ۷۵شهید مزین و کاشته شد.

شیرزاد بزرگزاده ریس شورای اسلامی شهر سراوان در این مراسم بیان کرد: درخت همانطور که در آموزه‌های اسلامی مهم شمرده می‌شود و طبق فرمایش پیامبر اکرم(ص) شکستن شاخه‌ای از درخت برابر با شکستن بال فرشته‌ای است، فواید فراوان زیست محیطی نیز دارد درختان یکی از گرانبهاترین آفریده‌های خداوند برای انسان است.
وی افزود: در راستای توسعه فضای سبز شهری شهرداری آماده است تا هم مشاوره‌های لازم را برای نهال کاری و نحوه کاشت انواع درختان ارائه دهد و آمادگی خود را در خصوص توزیع گل و گیاه ونهال اعلام می‌دارد تا در حد توان خود به همشهریان اهدا کند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: از امروز گل وگیاه به صورت رایگان با حضور در قسمت فضای سبز شهرداری به شهروندان ارائه می‌شود.

بزرگ زاده خاطر نشان کرد: از عموم شهروندان انتظار می‌رود با عنایت به تغییرات اقلیمی و تخریب روزافزون طبیعت، در حفظ و نگهداری فضای سبز و همچنین درختان شهری نهایت حساسیت را به خرج داده و خود سبزبانانی برای شهرشان باشند.

وی ضمن گرامیداشت روز درختکاری و تبریک این روز به دوستداران طبیعت، از عموم شهروندان دعوت کرد تا در یک اقدام ارزشمند با کاشت نهال، هدیه‌ای ماندگار برای فرزندان و آینده شهر به یادگار گذارند و در راستای حفظ و گسترش فضای سبز شهری نهایت تلاش را بکنند.
انتهای خبر/
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب: 26225
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *