800
۰
فرماندار سراوان مطرح کرد:

آموزش و پرورش موثرترین نهاد اجتماعی در انتقال عناصر فرهنگی به نسل نوخواسته

فرماندار سراوان گفت: آموزش و پرورش یکی از ارکان‌های توسعه و مهم‌ترین و موثرترین نهادهای اجتماعی است که مسئولیت پرورش کودکان، نوجوانان و جوانان در انتقال عناصر فرهنگی را به نسل نوخواسته بر عهده دارد.
آموزش و پرورش موثرترین نهاد اجتماعی در انتقال عناصر فرهنگی به نسل نوخواسته
به گزارش شستون، سعید تجلیلی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: لازم است آموزش و پرورش شهرستان برای ارتقاء پرورش و شاخص‌های موجود تلاش کند.

وی افزود: آموزش عالی و آموزش و پرورش یکی از ارکان‌های توسعه و مهم‌ترین و موثرترین نهادهای اجتماعی است که مسئولیت پرورش کودکان، نوجوانان و جوانان در انتقال عناصر فرهنگی را به نسل نوخواسته بر عهده دارد.

فرماندار سراوان با اشاره به جهادتبیین و تاکیدات مقام معظم رهبری دراین راستا؛ هدف ازتشکیل شورای آموزش و پرورش را تحقق خرد جمعی، مشارکت مردم در امر تعلیم و تربیت، استفاده بهینه از کلیه منابع و امکانات از جمله ظرفیت خیرین، نهادهای دولتی و بنیادها در جهت تاسیس، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و در چهار چوب تعالیم اسلامی دانست.  

تجلیلی با بیان اینکه آموزش و پرورش پایه اساس و پیشرفت جامعه است، خاطر نشان کرد: تربیت و پرورش نسل آینده انقلاب و سکان‌داران نظام اسلامی توسط جامعه فرهیخته فرهنگیان در آموزش و پرورش رقم می‌خورد و مدارس، اساس و پایه تزکیه و تعلیم هستند.  

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۹
کد مطلب: 26254
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *