800
۰
امام جمعه موقت سراوان مطرح کرد:

مسائل اقتصادی ابزار دشمنان برای ناامید سازی مردم/ دشمن به دنبال منزوی کردن روابط خارجی و سیاسی ایران است

امام جمعه موقت سراوان گفت: یکی از مهم ترین نقاط ضعف ما در زمینه اقتصاد است و دشمن روی این موضوع مانور می‌دهد تا مردم را ناامید سازد.
مسائل اقتصادی ابزار دشمنان برای ناامید سازی مردم/ دشمن به دنبال منزوی کردن روابط خارجی و سیاسی ایران است
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت الاسلام و المسلمین مختار سابکی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام رضا (ع)، بیان کرد: سخنان مقام معظم رهبری همیشه راهگشا و راهبردی است و همواره باید سرلوحه کاری خود قرار دهیم.

وی افزود: یکی از خواسته‌های دشمن این است که تحول و نقاط قوت نداشته‌باشیم اما باید نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را رفع کنیم. یکی از مهم ترین نقاط ضعف ما در زمینه اقتصاد است و دنبال روی این موضوع مانور می‌دهد تا مردم را ناامید سازد.

امام جمعه موقت سراوان ادامه داد: با تکیه بر اعتماد به نفس و اعتماد به جوانان امیدواری و هوشیاری را در میان ملت ایران زیاد کنیم دشمن به شدت کار می کند که ناامیدی را در جامعه زیاد جلوه دهد.افراد صاحب تریبون و قلم نقاط قوت را برای مردم بازگو کنند؛ در جهاد تبیین که همانند نماز جهاد عینی است وظیفه داریم به تبیین واقعیت‌های جامعه بپردازیم.

سابکی خاطر نشان کرد: کدام کشور و انقلاب است که توانسته سالهای متمادی در مقابل ضربات پی در پی قلدران زمان روی پای خود بایستد، از هر طریق و کانال با توطئه و تهاجم بی سابقه رسانه ای، تحریم های اقتصادی و کودتا ورود کرده اما به‌جای اینکه کشور ضعیف شود ایران روز به روز ترقی پیدا کرد و تنها انقلابی است که علی رغم توطئه ها پیشرفت کرد.

وی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر همه افراد پای کار آمدند افراد صاحب تریبون نیز به گمان اینکه کار نظام تمام است وارد میدان شدند اما این نظام و انقلاب صاحب دارد و انقلاب مستحکم‌تر شد.

امام جمعه موقت سراوان گفت: در دوران تحریم‌های اقتصادی پیشرفت‌های بسیاری داشتیم در حالی که شدید ترین فشارها را به نظام و انقلاب داشتند، در علم و فناوری، نانو، سلامت، هسته ای و دفاعی پیشرفت داشته ایم که باعث افتخار است و در زمره کشورهای پیشرفته قرار داریم.

سابکی اذعان کرد: دشمن به دنبال منزوی کردن ما در روابط خارجی و سیاسی بود اما ایران با کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین ارتباطات خوبی دارد و اخیرا نیز توافق ایران و عربستان با وساطت چین حادثه مهم سیاسی بود و یک پیروزی مهم برای دولت رئیسی به شمار می رود اما در این بین بیشترین خسارت را آمریکا و اسراییل و معاندین داخلی و خارجی خوردند.

انتهای خبر/
جمعه ۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 26293
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *