800
۰
در پی مطالبه مردمی؛

بازار کالاهای اساسی زیر ذره‌بین دستگاه‌های نظارتی قرار گرفت

باتوجه به اعتراضات گسترده مردمی در خصوص گران شدن اقلام و کالاهای اساسی در سراوان گشت‌های نظارتی تحت نظر دادستان شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد.
بازار کالاهای اساسی زیر ذره‌بین دستگاه‌های نظارتی قرار گرفت
به گزارش شستون، با توجه به آغاز بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان یکی از دغدغه‌های شهروندان تهیه مایحتاج زندگی با قیمت مناسبت و دغدغه مسیولین؛ تنظیم بازار کالا و اقلام اساسی با نرخ مصوب است تا شهروندان نگرانی از این بابت نداشته باشند.

همزمانی نوروز با بهار قرآن اهمیت این موضوع را در شهرستان مرزی همچون سراوان دوچندان کرده است و با توجه به اعتراضات گسترده شهروندان در شبکه‌های اجتماعی و مراجعات حضوری به حوزه دادستانی شهرستان، گشت‌های نظارتی تحت نظر دادستان شهرستان در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گرفت.

در گشت نظارتی که صبح امروز در سطح شهرستان صورت گرفت؛ نمایندگانی از تعزیرات حکومتی، اطلاعات سپاه شهرستانی، جهاد کشاورزی، صمت، اتحادیه و سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده حضور داشتند.

در این بین اقلام پر مصرف از قبیل مرغ، لبنیات، برنج، میوه و سبزی مورد بازدید و بازرسی قرار گرفت که بیشترین اعتراض را در میان شهروندان در روزهای اخیر داشته است.

عمده تخلف محرز شده عدم صدور فاکتور به صورت قانونی توسط فروشندگان مستقر در میدان میوه و تره بار، تفاوت قیمت فروش با قیمت درج شده بر روی کالا، نداشتن فاکتور خرید و گران فروشی بود که برخی از متصدیان جهت ارایه توضیحات به ادارات مربوط ارجاع شدند.

انتهای خبر/
يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب: 26295
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *