800
۰

یحیی با تعویض طلایی رویای قهرمانی استقلال را کمرنگ کرد

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در دربی ۱۰۰ در ورزشگاه آزادی با برتری شاگردان گل محمدی به پایان رسید.
یحیی با تعویض طلایی رویای قهرمانی استقلال را کمرنگ کرد
 به گزارش شستون به نقل ازخبرگزاری فارس؛ دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در دربی 100 از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این بازی با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.
داور: پیام حیدری 
کمک داور: محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی
کارت زرد: عارف غلامی و محمد محبی از استقلال و میلاد سرلک و عیسی آل کثیر از پرسپولیس
کارت قرمز: -
گل: عیسی آل کثیر (50)
ترکیب پرسپولیس: 
 علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سعید صادقی (فرشاد فرجی 85) ، مهدی ترابی(محمد عمری 71)، سروش رفیعی ( سینا اسدبیگی 85)، وحید امیری و مهدی عبدی (آل کثیر 46)
ترکیب استقلال: 
سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی (رضا میرزایی 74)، کوین یامگا(صالح حردانی 42)، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند (آرمان رمضانی 74)، مهدی قایدی، محمد محبی و پیمان بابایی
لحظات حساس بازی:
دقیقه5: حرکت مهدی قائدی در محوطه جریمه پرسپولیس موقعیتی را برای استقلال خلق کرد که بازیکنان این تیم معتقد بودند توپ به دست گولسیانی خورده و باید پنالتی گرفته می شد.
دقیقه7: حرکت انفرادی و فوق‌العاده قایدی در دقیقه ۸ می‌توانست به گل تبدیل شود اما توپ در نهایت به اوت رفت.
دقیقه 10: ارسال رو به جلو و خطرناک وحید امیری را سید حسین حسینی دروازه استقلال مهار کرد و اجازه نداد توپ به مهاجمان پرسپولیس برسد.
دقیقه 21: حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس موقعیت گل را برای این تیم ایجاد کرد که در نهایت داسیلوا مدافع استقلال توپ مهدی عبدی را خراب کرد.
دقیقه 28: دانیال اسماعیلی فر با سانتر خوبی که روی دروازه استقلال انجام داد مدافعان استقلال توپ را مهار کردند و در ادامه نیز مهدی ترابی نتوانست در محوطه جریمه از موقعیت ایجاد شده استفاده کند.
دقیقه 39: سعید صادقی در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد که شوت او را حسینی مهار کرد و در ادامه نیز مهدی عبدی نتوانست از فرصت استفاده کند.
دقیقه 50: عیسی آل کثیر که در نیمه دوم وارد زمین شده بود، پس از اینکه در محوطه جریمه صاحب توپ شد عارف غلامی را به خوبی جا گذاشت و با یک شوت زیبا و پس از برخورد با صالح حردانی دروازه استقلال را باز کرد.
دقیقه 79: استقلال صاحب یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه شد که ضربه مهدی قائدی پس از برخورد با مدافعان پرسپولیس بیرون رفت.
دقیقه 87: روزبه چشمی توپ ارسالی رضا میرزایی را با سر زد که بیراوند آن را جمع کرد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdccxoqsp2bqpp8.ala2.html
 
دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب: 26406
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *