800
۱
تاخیر در آسفالت جاده یک روستا؛

۳کیلومتر آسفالت مطالبه اهالی روستای راهیناگ از مسئولین است

اهالی روستای راهینگ بخش مهرگان خواستار آسفالت‌شدن سه کیلومتر راه روستایی این منطقه شدند.
۳کیلومتر آسفالت مطالبه اهالی روستای راهیناگ از مسئولین است
به گزارش شستون، ساکنین روستای راهیناک بخش مهرگان سراوان از داشتن راه ایمن و استاندارد و آسفالت محروم هستند و سالهاست با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

داشتن جاده آسفالته که 10 کیلومتر آن در گذشته آسفالت شده و فقط سه کیلومتر آن باقیمانده مطالبه به حق ساکنین این خطه از کشور در شرقی ترین نقطه ایران است که از مسئولین و دست اندکاران انتظار دارند آن را مرتفع سازند.

به گفته اهالی این منطقه تردد در مسیر روستای راهیناگ به دلیل عدم آسفالت مناسب نیست و برای تسهیل در رفت و آمد بهتر است متولیان امر خواسته مردم روستا را عملی کنند.


احمد بارکزهی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراوان به خبرنگار ما گفت:  پس از ادغام راه و شهرسازی و با راهداری در گذشته مشکلاتی در این زمینه به وجود امد و پروژه‌های راه های روستایی معلق ماندند و تعطیل شدند اما پروژه جاده اسفندک تا روستای شوران جزء برنامه بوده که روستای راهیناگ بین این مسیر قرار دارد.

وی بیان‌کرد: زیرساخت، ابنیه و خاک ریزی جاده روستایی راهیناک انجام شده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته مصالح آن نیز خریداری شده‌است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای سراوان خاطر نشان‌کرد: باتوجه به اینکه پروژه‌های راهسازی زمان بر است در تلاشیم که بتوانیم به صورت امانی سه کیلومتر باقیمانده از آسفالت راه راهیناگ را در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسانیم.


انتهای خبر/
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 26424
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *