در مرکز MMT بیمارستان رازی سراوان انجام می‌شود؛

ارائه خدمات درمان سوءمصرف مواد مخدر به ۱۲۰۰ بیمار در ماه

29 بهمن 1402 ساعت 8:47

در تنها مرکز MMT دولتی شهرستان سراوان، ماهانه به ۱۲۰۰ بیمار جهت درمان سوءمصرف مواد مخدر خدمات ارائه می‌گردد.


 به گزارش پایگاه خبری شستون؛ مرکز  MMT یک واحد دولتی و بهترین مرجع برای کنترل رفتارهای پرخطر بیماران محسوب می‌شود که خدماتی از قبیل روان‌پزشکی و روان‌شناسی بالینی را به بیماران ارائه می‌دهد.
 
 فعالیت عمده مراکز  MMT درمان‌های نگهدارنده با داروهای آگوئنیست در کنار درمان‌های دارویی به بیماران و یاری رساندن به مددجوان است تا رفتار و افکار خود را بپذیرند و یا سازگاری بهتری داشته باشند.
 
 
 در مرکز بیمارستان رازی سراوان نیز روزانه به ۴۰ بیمار خدماتی شامل ویزیت پزشک، توزیع داروی متادون و انجام انواع تست‌های غربالگری صورت می‌گیرد.
 

 در همین راستا محمود کهن‌سال، رئیس بیمارستان رازی سراوان گفت: در مرکز MMT بیمارستان رازی سراوان روزانه ۴۰ بیمار و مجموعاً ماهانه حدود ۱۲۰۰ خدمت به مددجویان ارائه می‌گردد.

 وی اظهار داشت: خدمات شامل خدمت روان‌شناختی، ویزیت پزشک، توزیع داروی متادون، انجام انواع تست‌های غربالگری مانند تست HIV به‌منظور دریافت درمان نگهدارنده انجام می‌شود.
 
 
 رئیس بیمارستان رازی سراوان خاطرنشان کرد: افرادی که قصد دریافت این خدمات را دارند، ابتدا توسط پزشک مرکز ویزیت و پس از تعیین دوز دارو جهت انجام خدمات روان‌شناختی، پرستاری و دریافت داروی متادون وارد مرکز می‌شوند.
 
 انتهای خبر/
 
 


کد مطلب: 27291

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/27291/ارائه-خدمات-درمان-سوءمصرف-مواد-مخدر-۱۲۰۰-بیمار-ماه

شستون
  https://shastoon.ir