در بیمارستان ایرانمهر سراوان انجام شد؛

انجام موفقت‌آمیز عمل جراحی تنگی کانال نخاعی کمری در سراوان‌

22 اسفند 1402 ساعت 15:14

روابط عمومی بیمارستان ایرانمهر سراوان از افزودن یک عمل جراحی جدید به سبد خدمات درمانی خود و نهادن گامی دیگر در جهت ارتقای سلامت جامعه خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری شستون؛ عمل جراحی تنگی کانال نخاعی کمری با موفقیت توسط دکتر مهیار امینی، جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات، در این بیمارستان انجام شد.

بنابر گزارش منتشر شده این بیمار که خانم 55 ساله بود، از چند ماه گذشته دچار درد شدید در ناحیه کمر و پاها بود به‌طوری‌که راه رفتن برای او دشوار شده بود. پس از معاینات و بررسی‌های لازم، تشخیص تنگی کانال نخاعی کمری برای بیمار داده شد.

مهیار امینی جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات در خصوص این عمل جراحی گفت: در این عمل جراحی، با برداشتن قسمتی از استخوان و لیگامان‌های پشت ستون فقرات، فضای کانال نخاعی گشاد شده و فشار از روی نخاع و اعصاب برداشته شد.

وی افزود: این عمل جراحی حدود دو ساعت به طول انجامید و بیمار پس از عمل جراحی به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل و حال عمومی بیمار مساعد بوده و از بیمارستان مرخص شد.

این جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات خاطرنشان کرد: جراحی تنگی کانال نخاعی کمری، یک عمل جراحی پیچیده و حساس بوده و خوشبختانه این عمل جراحی در بیمارستان ایرانمهر سراوان با موفقیت انجام شد و بیمار می تواند به زندگی عادی خود بازگردد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 27377

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/27377/انجام-موفقت-آمیز-عمل-جراحی-تنگی-کانال-نخاعی-کمری-سراوان

شستون
  https://shastoon.ir