800
۰
در همایش پلیس، امنیت و اتاق اصناف مطرح شد

اعمال قانون شناسایی واحد های صنفی بدون مجوز در سراوان/اختلافات قومی؛شروعی کوچک اتمامی بزرگ

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با بیان اینکه برخی از اختلافات قومی در منطقه با شروعی کوچک و اتمامی بزرگ به پایان می رسد، تصریح کرد: بزرگان و معتمدین در جهت کاهش جرائم اجتماعی می توانند جلوی جوانان را برای حمل سلاح گرم و سرد بگیرند.
اعمال قانون شناسایی واحد های صنفی بدون مجوز در سراوان/اختلافات قومی؛شروعی کوچک اتمامی بزرگ
به گزارش شستون، به مناسبت هفته ناجا همایش پلیس، امنیت و اتاق اصناف با حضور رضا زینلی فرمانده نیروی انتظامی، مولوی محمد صدیق درازهی امام جمعه مسجد صدیق اکبر، مهردار طاهری رئیس صنعت، معدن و تجارت و جمعی از کسبه و بازاریان در سالن هلال احمر شهرستان سراوان برگزار شد.
در این همایش رضا زینلی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سراوان با بیان اینکه حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر مولانا حسین پور نشان دهنده اهمیت و اکرام به علما و روحانیون است، گفت: این حضور مردمی در استان سیستان و بلوچستان بی سابقه بوده است.
وی با بیان اینکه برخی از اختلافات قومی در منطقه با شروعی کوچک و اتمامی بزرگ به پایان می رسد، تصریح کرد: بزرگان و معتمدین در جهت کاهش جرائم اجتماعی می توانند جلوی جوانان را برای حمل  سلاح گرم و سرد بگیرند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سراوان با بیان اینکه سرقت و ایجاد نا امنی می تواند چهره مخدوشی از شهر فرهنگی سراوان درست کند، اظهار داشت: چاقو در بازار ها به وفور یافت می شود که عامل مهمی در بروز جرائم خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه خطای انسانی بزرگترین عامل بروز تلافات جاده ای است، افزود: اگر شهروندان قوانین راهنمایی و رانندگی را به درستی اجرا و عمل کنند، شاهد تلفات جانی نخواهیم بود.
مهرداد طاهری رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان در این همایش با بیان اینکه جایگاه پلیس بر همه واضح است و از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: پلیس پناهگاه و مورد اعتماد مردم است و در مقابل می تواند موجبات رعب و وحشت را در متخلفین ایجاد کند.
وی با بیان اینکه نظارت بر اماکن عمومی یکی از وظایف پلیس می باشد، اظهار داشت: مشارکت و انسجام پلیس با حوزه اصناف و بازار موجب شده است که با تعامل و همکاری بتوانیم مشکلات را به خوبی حل کنیم.
رئیس صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه شناسایی واحد های فاقد پروانه کسب در دستور کار اتحادیه ها و اتاق اصناف قرار گرفته است، تصریح کرد: سامانه ای در اصناف تعریف شده که واحد های بدون مجوز را ثبت می کند و به سمع و نظر مردم می رساند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: طبق ماده 81 نظام صنفی همکاری نیروی انتظامی با اتاق های اصناف به همه واحد ها و اتحادیه ها ابلاغ شده است که جهت برخورد با واحد های صنفی فاقد پروانه کسب اقدام خواهند کرد.
 
انتهای پیام/1675
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 8996
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *