800
۰

شمارش معکوس پایان ریاست رضوانی در فدراسیون شنا/ آیا وزیر به صحبت‌های خود پای بند می‌ماند؟

ریاست ۴ ساله رضوانی در فدراسیون شنا روز چهارشنبه پایان می‌یابد.
شمارش معکوس پایان ریاست رضوانی در فدراسیون شنا/ آیا وزیر به صحبت‌های خود پای بند می‌ماند؟
به گزارش شستون، به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، روز چهارشنبه ۲۶ مهر ریاست رضوانی در فدراسیون شنا پایان می‌یابد. ثبت نام از کاندیدا‌های این فدراسیون انجام شده است. محسن رضوانی، کاوه احمدی، غلامحسین کریمی، علی گرامی، مجید مشتاق عشق، حامد رضاخانی، امیرحسین آیت اللهی، مهرزاد خلیلیان، وحید مرادی، رضا حبیبی، محمدرضا اسماعیلی و عبدالرضا فاطمی مقدم ۱۲ کاندیدای ریاست فدراسیون شنا هستند که منتظر تائید صلاحیت خود برای حضور در انتخابات هستند. البته به نظر می‌رسد چند نفر از این افراد به دلایل سنی، چند شغله بودن و داشتن محکومیت‌های قضایی تایید صلاحیت نشوند. اما این که این افراد با چه اهدافی پا به میدان گذاشته اند مشخص نیست.
رضوانی ۴ سال پیش فدراسیون را در شرایطی تحویل گرفت که به گفته بسیاری از خانواده شنا همه چیز بلاتکلیف بود. بازگشت به آن روز‌ها اکنون به کابوسی برای اهالی شنا تبدیل شده است. رضوانی فدراسیون را با ۲ و نیم میلیارد بدهی تحویل گرفت و مسئولان فدراسیون شنا معتقدند که امروز تراز مالی مثبت است. در این مدت رکورد‌های زیادی در شنا جا به جا شده است و اولین مدال آسیایی شیرجه بعد از سال‌ها در زمان مدیریت او به دست آمده است. ضمن این که ایران میزبانی شایسته‌ای در مسابقات واترپلوی فیناترافی داشت. حالا باید دید با کارنامه‌ای که رضوانی از خود به جا گذاشته است و البته منتقدانی هم دارد آیا اهالی شنا باز هم به او اعتماد خواهند کرد یا خیر.
روز چهارشنبه ریاست رضوانی تمام می‌شود و باید دید وزارت ورزش برای اداره فدراسیون چه تصمیمی خواهد گرفت. آیا فردی به عنوان سرپرست انتخاب خواهد شد و یا رضوانی تا زمان برگزاری انتخابات در فدراسیون حضور خواهد داشت.
با توجه به صحبت‌های سلطانی فر در دی ماه سال ۹۵ در جمع روسای ورزشی، تعیین سرپرست تا برگزاری مجدد انتخابات امری هزینه بر و مشکل آفرین برای ورزش و مدیریت فدراسیون‌ها دانسته و گفت:  بهتر است با رعایت قانون و پیش بینی زمان بندی اتمام دوره ریاست قبلی ثبت نام‌ها صورت گیرد و بعد از تایید نامزد‌ها و تا زمان برگزاری انتخابات جدید، رئیس فدراسیون همچنان عهده‌دار مدیریت امور فدراسیون باشد ، البته چنین اقدامی خلاف قانون اساسنامه نیست و تصور من این است در همان روزی که رئیس فدراسیون قبلی زمان مدیریتش به پایان می‌رسد انتخابات جدید برگزار شود.
او همچنین در بهمن ماه ۹۵ در این باره عنوان کرد: چیزی که برای من خیلی عجیب است و به نظرم آفت فدراسیون‌ها و ورزش است، سرپرستی اداره شدن فدراسیون‌هاست. سرپرستی اداره شدن را از هر زاویه نگاه کنیم، قابل نقد است.  فردی که سرپرست است، چون می‌داند موقتی است، اصلا نمی‌تواند برنامه‌ریزی بلند مدتی داشته باشد. در نتیجه دنبال تامین منابع مالی نمی‌رود. ضمن اینکه ممکن است یکسری ولخرجی‌ها داشته باشد. من معتقدم که با تعیین سرپرست، حتی به مدت سه ماه، به روال جاری فدراسیون‌ها لطمه می‌زنیم.
حال باید دید آقای وزیر تا چه اندازه به صحبت‌های خود پای بند است. آیا رضوانی تا تعیین زمان انتخابات سرکار می‌ماند و یا فردی به عنوان سرپرست جای او می‌نشیند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 9022
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *