800
۰
به بهانه هفته تربیت بدنی؛

فستیوال بازی های بومی ومحلی در "گشت" برپا شد/ شرکت 150 دانش آموز در این جشنواره

به بهانه پاسداشت هفته تربیت بدنی، فستیوال بازی های بومی و محلی در شهر" گشت" برپا شد.
فستیوال بازی های بومی ومحلی در "گشت" برپا شد/ شرکت 150 دانش آموز در این جشنواره
به گزارش شستون، هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان سراوان که در برگزاری جشنواره ها در روستاهای حاشیه شهر نسبت به دیگر هیئت های ورزشی پیشتاز است، اینبار به منظور پاسداشت هفته تربیت بدنی فستیوال بازی های بومی و محلی را در شهر گشت برپا کرد.
این جشنواره که به منظور پاسداشت هفته تربیت بدنی در دبستان دخترانه میقات شهر گشت برگزار شد،  150 نفر از دانش آموزان در رشته های دو میدانی، طناب کشی، یه قل دو قل، طناب زنی و دوز حلقه با هم به رقابت پرداختند.
 مطفی دهواری دبیر هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اظهار داشت: از میان 30 شرکت کننده در رشته دو میدانی  حسنی گمشادزهی، کوثر حسین بر و آسیه گمشاد زهی به تربیت مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
 وی با بیان اینکه در رشته طناب کشی هشت تیم 6 نفره شرکت داشتند، افزود: مقام اول را آسیه غمشادزهی، مرجان حسین بر،فایزه حسین بر، هاجر گمشادزهی، فاطمه سراوانی و فضیله حسین بر، مقام دوم را مرجان حسین بر، فاطمه عبدالرحیم، محدثه حسین بر،مریم سراوانی، نیلوفر گمشادزهی و حدیث غمشادزهی و مقام سوم را راضیه حسین بر،فایزه محمد نور،زهرا گمشادزهی،مطهره حسین بر،مریم گمشادزهی و عاطفه غمشادزهی کسب کردند.
دبیر هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان سراوان خاطر نشان کرد:  در بازی یه قل  دو قل 24 نفر با هم به رقابت پرداختند که در نهایت یاسمن گمشادزهی مقام اول، محدثه گمشادزهی مقام دوم و عاطفه حسین به مقام سوم دست پیدا کردند.
دهواری با اشاره به اینکه تعداد 30 نفر از دانش آموزان به مدت یک دقیقه طناب زده اند، گفت: رویا حسین بر، شیرین گمشادزهی و فائزه حسین بر به ترتیب عنوان اول تا سوم را کسب کردند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در رشته دوز حلقه 6 تیم سه نفره شرکت کردند که مقام اول را نازنین سرورانی، فریده حسین بر، عاطفه حسین بر، مقام دوم را زهرا یار محمد زهی، سمانه حسین بر،  رویا حسین بر و مقام سوم را شیرین گمشادزهی، آسیه گمشادزهی و نازنین گمشادزهی از آن خود کردند.


انتهای پیام/
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 9026
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *