800
۰
پس از کش و قوس های فراوان؛

جمعه؛ پایان چشم انتظاری مردم بم پشت/ کلنگ سد ماشکید سفلی به زمین زده می شود

کلنگ احداث سد ماشکید سفلی بخش بم پشت روز جمعه با حضور استاندار سیستان و بلوچستان به زمین زده می شود.
جمعه؛ پایان چشم انتظاری مردم بم پشت/ کلنگ  سد ماشکید سفلی به زمین زده می شود
به گزارش شستون؛ با توجه به بحران کم آبی در منطقه بم پشت شهرستان سراوان، احداث سد ماشکید سفلی در این منطقه یکی از حیاتی ترین پروژها برای مردم این منطقه که آب مورد نیاز آنان از طریق تانکر های آب رسان تأمین می شود، به شمار می رود.
علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در سفری که در پنجم اردیبهشت سال جاری به سراوان داشته بود، وعده کلنگ زنی این پروژه عظیم را در 60 روز آینده داده اما، اما پس از گذشت 60 روز این وعده عملی نشد.
 همچنین با نزدیک شدن به هفته دولت یکی دیگر از دولتی ها وعده کلنگ زنی احداث سنگ ماشکید سفلی منطقه بم پشت را در هفته دولت داده بود که باز هم این وعده محقق نشد و مردم همچنان چشم انتظار تحقق وعده دولتی ها هستند.
شنیده شده یکی از مسئولین شهرستان علت تعویق افتادن کلنگ زنی این سد را با توجه به عظیم و ملی بودن پروژه، حضور یکی از مسولین کشوری از وزرات نیرو و کلنگ زنی توسط این مقام کشوری را بیان کرده است.
علی ای حال شب گذشته رسانه های وابسته به دولتی ها از کلنگ زنی سد ماشکید سفلی در جمعه هفته جاری  با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و دیگر مسئولین کشوری را خبر دادند و از آن به عنوان تحقق یکی از وعده های اوسط هاشمی در سراوان نام برده اند.
سد ماشکید سفلی در 65 کلیومتری جنوب شرق سراوان قرار دارد که پس از احداث این سد، به شهرهای سراوان، سیرکان و روستاهای تحت پوشش این منطقه آب منتقل می شود.
شایان ذکر است اعتبار این سد بالغ بر 500 میلیار تومان است که از محل صندوق توسعه ملی تأمین می شود.

انتهای پیام/ 
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 9048
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *