800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

ایجاد خودباوری بدون وابستگی به غرب؛ دستاورد انقلاب اسلامی ایران است/ آمریکا پرورش دهنده گروه های متهجر و افراطی در منطقه

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: انقلاب اسلامی ایران با از بین بردن وابستگی، خودباوری و اعتماد به نفس را در جامعه نهادینه کرد.
ایجاد خودباوری بدون وابستگی به غرب؛ دستاورد انقلاب اسلامی ایران است/ آمریکا پرورش دهنده گروه های متهجر و افراطی در منطقه
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در جمع نمازگزاران با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از نخبگان و استعداد های درخشان کشور، اظهار داشت: شاهان عیاش و بی عرضه قاچار و پهلوی که بر کشور حاکم بودند، انسان های بی سوادی بودند که در جامعه فرهنگ نمی توانیم و عدم اعتماد به نفس را در جامعه نهادینه کرده بودند که مقام معظم رهبری در این دیدار به دانشجویان، نخبگان و مسئولین تأکید داشتند تا فرهنگ ما می توانیم را بدون وابستگی در جامعه گسترش دهند.

ایجاد خود باوری در جامعه در سایه انقلاب اسلامی
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با از بین بردن وابستگی، خودباروری و اعتماد به نفس را در جامعه نهادینه کرد.
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه بعضی ها به دنبال وابستگی به غرب هستند، گفت: در مسائل بین المللی با توجه به در نظر گرفتن خط قرمزها و ساختارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دیده شدن استعداد های جوانان ایرانی بدون وابستگی به غرب، مراوداتی داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه دشمن قدرت مقابله با ایران را ندارند، خاطر نشان کرد: دشمن از طریق جنگ نرم در تلاش است تا  ظرفیت عظیم جمهوری اسلامی ایران، عزتمندی و آرمان های اساسی دین اسلام و انقلاب را کمرنگ کند.
وی با اشاره به سخنان نا معقول رئیس جمهور آمریکا در خصوص ملت شریف و مسلمان ایران، گفت: آمریکا از صدر انقلاب تا کنون مسائلی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده است، که همه مسائل محکوم و باطل هستند.

جمهوری اسلامی ایران پاک ترین نظام دنیا
امام جمعه شهرستان سراوان نظام جمهوری اسلامی ایران را پاک ترین نظام در دنیا برشمرد و پرورش دادن گروه های متهجر و افراطی را فلسفه وجودی آمریکا بیان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین بامری در ادامه ایجاد امنیت در کشور و منطقه را از دستاورد نهاد انقلابی سپاه عنوان و اضافه کرد: سپاه پاسداران دارای قداست است و این نهاد پرصلابت در قلوب تمامی مردم ایران جای دارد.
وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنان با قدرت در مسیر رسالت خود حرکت خواهد کرد و با دستور ولی امر مسلمین به راه خود ادامه خواهد داد.

چشم طمع قدرت های جهان به منایع موجود در کرکوک عراق
امام جمعه شهرستان سراوان اظهار داشت: مردم مسلمان میانمار به دست افرادی که نشانه هایی از صهیونیست و آمریکا در آنجا مشاهده می شود، به بدترین شکل ممکن شکنجه و به آتش کشیده می شوند که تعداد بی شماری از مسلمانان آن کشور آواره شده اند.
حجت اسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: مردم مظلوم و مسلمان میانمار که توسط دوست آن کشور به فجیع ترین شکل ممکن در حال شکنجه شدن هستند، نیاز به کمک دارند.
وی با اشاره به اتفاقات رخ داده در کشور عراق، تصریح کرد: اسرائیل و امریکا چشم طمع به منابع موجود در کرکوک عراق دوخته بودند، که به لطف خداوند منان با مقاومت، بیداری و استکبار ستیزی توطئه دشمن خنثی شد که امید است بیداری ها روز به روز بیشتر شود به شرطی که همه افراد به ویژه مسئولین دقت داشته باشند.
انتهای پیام/

 
 
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 9076
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *