800
۰

دلیل غَلیان کمیته اخلاق علیه قِلیان

کمیته اخلاق در بدو تاسیس، کمیته‌ای بی اثر و من در آوردی خوانده شد تا گذر زمان این کمیته را و نقش تعیین کننده اش را به اثبات برساند.
دلیل غَلیان کمیته اخلاق علیه قِلیان
به گزارش شستون، به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتقاد از رفتار کمیته اخلاق در برخی مسائل و دخالت در امور شخصی بازیکنان،کمیته اخلاق نشان داد بدون توجه به تفکرات دیگران در راستای سالم سازی فضای فوتبال تلاش می کند و البته گاهی از حد کمیته فراتر رفت و گاهی نظم و انضباط را در فوتبال حاکم کرد. آنجایی که تمایز و تفاوت قائل شد و جایی که حق را به حقدار داد.
بالاخره این کمیته جایگاه خود را تثبیت کرد تا یکی از اعضای سابق این کمیته اعتراف کند که رئیس فدراسیون هم از گزند ما در امان نخواهد بود و ما به مسائل وی هم ورود خواهیم کرد.
اما این کمیته یا هر کمیته ای دیگر هر زمان لازم دیدند اقتدار خود را ثابت کنند از تیم های استقلال و پریسپولیس شروع کردند و به قول معروف میگن " ما که با پرسپولیس و استقلال شوخی نداشته باشیم حساب کار دست بقیه هم میاد"
اما واقعیت قضیه این است که بازیکن لیگ برتری فرق ندارد که کجای ایران باشد و چه کسی باشد و در چه تیمی ،نکته مهم این است که این بازیکن لیگ برتری است و باید برخورد ها یکسان باشد.
شاید اگر عکس و فیلم های منتشره از فوتبالیست ها در زمان قلیان کشیدن را کنار هم بگذاریم یک لیگ برتر باید محروم شوند، اما داستان محرومیت های بازیکنان استقلال و پرسپولیس همان است که گفتیم.
اگر امثال مسلمان و غفوری و کامیابی نیا و احمد زاده را محروم کنند، بازیکن شهرستانی هیچوقت دنبال قلیان نمی رود و این هم خوب است هم بد، عدالت و مساوات نیست اما پیشگیری از بزه محسوب می شود.
اما از این تفاسیر که بگذریم چه تبلیغ قدرتی بالاتر از پیش دربی؟
کمیته اخلاق باز هم با بریدن سر سرخابی ها قدرت را به رخ کشید تا نشان دهد کمیته اخلاق کشک نیست.
این غلیان اخلاقی علیه قلیان فلسفه ها دارد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 9115
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *