800
۰
گلایه مندی قهرمان جهانی او-اسپرت سراوانی از مسئولین؛

از بین بردن انگیزه ورزشکاران در سایه بی توجهی مسئولین/شادمانی مردم هدف اصلی ورزشکاران

ورزشکار مطرح شهرستان سراوان گفت: بی توجهی مسئولین استانی نسبت به ورزشکاران هرگز برای من قابل توجیح و هضم نیست.
از بین بردن انگیزه ورزشکاران در سایه بی توجهی مسئولین/شادمانی مردم هدف اصلی ورزشکاران
به گزارش شستون، ورزش او-اسپرت برگرفته از مهارت ها و بازی‌های بومی محلی، نبرد و زورآزمایی‌ها و هنرهای اقوام سنتی سرزمین پارس است که به شکل مؤثر و امروزی خود درآمده است. این رشته مدرن و پرطرفدار توسط مرکز پژوهش و مطالعات استراتژیک فدراسیون جهانی او-اسپرت (ووف) پس از طی مراحل ارزیابی، استانداردسازی و بازسازی تکنیک‌های آن در بخش‌های هنری، ساحلی و مبارزه‌ای طی سنوات گذشته رشد کرده و در سایر کشورها توسعه یافته است.
عبدالله حسین بر ورزشکار مطرح سراوان که در کشور ترکیه و در مسابقات او-اسپرت مقام دوم جهانی را کسب کرده بود با شعار تحصیل دختران امروز، نیاز فردای مادران در جمع دانش آموزان مهرستانی حاضر شد.
وی در جمع دانش آموزان با بیان اینکه با شعار تحصیل دختران امروز، نیاز فردای مادران شهرستان مهرستان به صورت ویژه جهانی شده است، گفت: با شناختی که نمایندگان ایران در ترکیه بر روی مردم مهرستان پیدا کردند، نقطه عطفی در ترویج فرهنگ این منطقه به حساب آمده است.
وی با بیان اینکه تحصیل می تواند موجب تحول بنیادی و اجتماعی در جامعه شود، افزود: با تلاش های زیادی که انجام داده، توانسته به مدال نقره دست پیدا کند و این را مدیون  دعا های ملت ایران است.
ورزشکار او-اسپرت شهرستان سراوان با بیان اینکه بخش رزمی ورزش او-اسپرت مهم ترین مدال را دارد و تلاش رقیبان در این زمینه بسیار بالا است، اظهار داشت:  هرگز باور نداشت که بتوانم در این مسابقات مدال و رتبه کسب کند.
وی ضمن تشکر از مسئولین و اسپانسر های ورزش او-اسپرت در مهرستان اذعان داشت: جای تاسف است که مسئولین استانی انگیزه ورزش کاران را با بی توجهی ها از بین می برند.
حسین بر با بیان اینکه مسئولین وظیفه انگیزه سازی در ورزشکاران را برای آینده دارند، خاطر نشان کرد: باید بر روی فرهنگ این منطقه بیشتر کار کرد.
وی در پایان با  بیان اینکه شادمانی مردم هدف اصلی ورزشکاران است، عنوان کرد: بی توجهی مسئولین به هیچ وجهی برای من قابل توجیح و هضم نیست و این توهینی به همه ورزشکاران می باشد.
 
انتهای پیام/1675
 
 
 
پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 9168
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *